![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of zigeuners nu autochtonen of allochtonen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen naar het tv-journaal op VRT dan nog, om 19 uur gekeken?????
Het ging daar precies niet over een fait divers! Het liep er precies vol met "minder intelligente" mensen die niet beseffen dat dat maar een fait divers is dat eigenlijk nauwelijks de media zou moeten halen! Wat was weer de betekenis van "hypocrieten"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg hé? En hij ziet het zelf niet eens in...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent ècht ongelofelijk! Jij vindt altijd wel een of andere manier om jezelf op de eerste rij te zetten. Zo vertelde je hier al verhaaltjes waarin je als maatschappelijk werkster in Antwerpen werkte om 14 dagen later met evenveel bravoure te komen vertellen dat je straathoekwerkster in Brussel was. Altijd in het epicentrum van de gebeurtenissen... Ik geloof er in ieder geval geen fluit meer van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit als maatschappelijk werkster gewerkt, ik ben altijd administratief bediende geweest. Ik ben nooit straathoekwerkster in Brussel geweest, de dagen van mijn leven die ik in Brussel doorbracht kan ik op één hand tellen. Bent u zeker dat u mij niet verward met iemand anders?
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
My mistake. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch je taal een beetje verzorgen, Xenofon. Die dt-fouten staan zo slordig. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Tzen geen alochtone
Ken ze al te goed, En asz ziekenhuis Suckt zelf Als ne turk int hospitaal gaat mag em bij zen wijf gon en wij belgen ni zoals altijd |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw hoogst interessante bijdrage werpt een heel nieuw en boeiend licht op deze onverkwikkelijke zaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze kwamen juist van een communie. vieren moslims dat ook, hun eerste communie??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En Kweet zelf meer ze was flauwgevallen van haar suikerziekte dus gingen ze naar het asz waar ze ni direct hulp kregen En toen een verpleegkundige kwam ( die haar derachter in de wc stak ) de die zij dat ze momenteel geen tijd hadden ze emmen dan de deur geforceerd kregen ze shrik en is er gevochten geweest En tzen geen moslims |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik in het moederhuis verbleef; deelde ik de kamer met een Marokkaanse. Er waren geen problemen; geen amok; geen agressie; geen terrorisme;.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt opvallend dat 2 zo tegengestelde personen met identieke verhalen afkomen. Beiden heb ik al horen zeggen dat ze bang zijn voor onze allochtone landgenoten.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 16 mei 2010 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij belast ons toch ook?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oho, er was dus sprake van oude Belgen. Ik zou dus eigenlijk het bovenstaande moeten terugnemen. Maar ik constateer dat ik aan een zogenaamd "vooroordeel" lijd, en ik denk dat dat ergens vandaan komt. Aangezien het mij meer verwant lijkt te zijn met waarschijnlijkheidsrekenen dan met het soort nergens op gebaseerde vooroordelen dat door de koran wordt verspreid, laat ik mijn post staan.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe is het trouwens mogelijk dat u, met uw grote kennis van het Nederlands , geen doctoraatstittel hebt behaald, doch slechts lagere ambtenaar categorie C bent geworden ? U hebt (of moet het zijn u heeft ? ) uw talenten duidelijk vergooid ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 16 mei 2010 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |