![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor een VB racistje zoals HM maakt het niet veel uit wie schepen wordt, pooiers,vrouwenkloppers of hoerenlopers..als ze maar Jos,Filip of Gerolf heten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw specialiteit. Moet er dan ook geen schepen voor flikkers worden aangesteld ? Zo eentje een een pluim in zijn gat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zijt ge nu openlijk aan het solliciteren?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maakt niet uit, aangezien we tot dezelfde soort behoren. Denk ik. Van u ben ik niet zeker... ge zijt toch ook ne homo sapiens eh?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een homofiel die pedofilie niet afkeurt als schepen van onderwijs. D�*t zou pas erg zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je wel: het kan altijd nog erger!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb mij nog nooit aangesproken gevoeld door jou, beste.
Alleen jouw hautaine en onbeschofte manier van iemand onderuithalen, die ondertussen bekend is, laat mij soms spontaan reageren. Laatst gewijzigd door hurricane : 1 juni 2010 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Schepen
|
![]() Ik woon zelf ook in Diestanbul. Het is hier huilen met de pet op.
De 'Bruisende stad aan de Demer' is binnenkort de Bruine stad aan de Demer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien beeld jij je gewoon dingen in die er niet zijn... Wie heb ik precies onderuit gehaald en waar was ik hautain en onbeschoft?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Herlees je post even. Als DAT geen rechtstreekse, weliswaar netjes onder de gordel, aanval was... Jij had al LANG op je driehoekje geklikt. Laag, jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Nou, nee dat is niet onder de gordel. Dat is de ene situatie (iemands afkomst / huidskleur) vergelijken met een andere (iemands beroep).
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja het zij zo.
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een response op een duidelijk racistische draad... Dat Diest zich wat verslikt in een massa allochtonen is een ander probleem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat Diest zich wat verslikt... zegt genoeg. Eigenlijk zegt u net hetzelfde, maar dan op een ... laat ons zeggen genuanceerdere manier. Ik heb gelukkig geen last van politicus correcticus en zeg het zoals ik het denk. En ik die dacht dat dat jarenlang het privilége was van de sossen. Waar gaat het naartoe met deze wereld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een ramp zou dat niet zijn, zeg. Alwéér op zoek moeten naar een ander 'zwart schaap', wat vermoeiend ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |