![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is voor Filip een unieke kans om alle linken met het nazisme uit te wissen en tegelijkertijd van dat krankzinnig wijf van af te zijn.
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() En waar blijft de reactie van het Vlaams Belang nu???
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinter en Colen zijn nooit erg "close" geweest, het zou mij dan ook verwonderen indien hij haar zou kunnen tegenhouden.
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals de dichter Heinrich Heine (1797-1856) terecht waarschuwde: "wo man Bücher verbrennt, verbrennt man auch am Ende Menschen" ("waar men boeken verbrandt, verbrandt men uiteindelijk ook mensen") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Man man man, wij zeggen soms zo zot of een achterdeur maar dat heeft er nog totaal geen vergelijk aan; heeft blijkbaar totaal geen voeling met de wereld maar enkel met haar eigen enge denkwereldje.
Het spreekt ook al voor zicht dat haar anti-club op facebook meer dan 8 leden telt, terwijl haar eigen profiel op facebook het moet stellen met zo'n 260fans. En die krantenverbranding... tja vrijheid van meningsuiting zeggen ze dan bij het VB tja..... Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]() Vrije tribunes worden NOOIT gepubliceerd door de "kwaliteitskranten". Is dit dan democratisch? Ik droom van een krant waar ALLE meningen aan bod komen. Is dat zo veel gevraagd. Wij leven in een schijndemocratie, wie een klein beetje objectief is zou dit moeten beamen. Sommige mensen op dit forum trekken wel alles in het belachtelijke. Bij deze geef ik Mevr. Coolen gelijk in haar strijd voor objectieve berichtgeving. Dat is mijn mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echt waar? Ik ben het 200% met u eens. Echter: Hoe komt het dan dat uw (en mijn) mening (als eventuele VB sympathisant) stelselmatig en op officiële wijze mag worden gesmoord? Vindt u dat niet nog veel fascistischer dan de gefrustreerde reactie op die mistoestand? En wat die vrijheid van mening betreft durf ik er op gokken dat ook Colen het helemaal met u eens is. Even over Colen: Zij is één van de redenen waarom het ethische discours van het VB enerzijds zo kort bij dat van de CD&V ligt maar anderzijds in de perceptie zo ver af. Dat is spijtig en rechtvaardigt een correctie binnen het VB.
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Een krant moet echter niet alle meningen weergeven. Maar er zouden kranten van alle gezindten moeten zijn die allen of geeneen gesubsidieerd worden.
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijn meerderjarigheid?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem eens wat voorbeelden? Bijvoorbeeld hoe de VRT er voor koos om het VB uit te nodigen tot het debat vorige zondag - hoewel men daar op de RTBF bijna strafrechterlijke gevolgen voor vreesde?
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Wie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
We hebben vooral nood aan diversiteit aan informatiebronnen - en we zouden er goed aan doen die diversiteit ook als consument te benutten - niet aan het verbranden van informatiebronnen. Objectiviteit is trouwens een erg discutabel gegeven: elke krant, elk boek en elk artikel is een specifieke selectie van informatie, en die selectie is nooit waardenvrij, nog los van de vraag of ze dat zou moeten zijn. Waarheid zonder perspectief is een lege doos. Overigens haalt ze zelf ideologische argumenten aan (over de moraal die door de media zou moeten worden gepropageerd). Hoe die in een verhaal over "objectiviteit" passen, is niet geheel duidelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Dus dat u dat vindt vind ik dan weer normaal. Maar dat de VRT dat ook vindt (Hoflack, Renders) ondanks het feit dat ze voor zulke praktijken reeds veroordeeld zijn vind ik effenaf crimineel.
![]() |