![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik apprecieer uw nieuwe ideeën. Maar als ik dan baanbrekende theoriën (string theorie etc) voor je neerleg, verwerp je die om opnieuw je atoomtheorie naar boven te drukken. Hoe kan iemand dan met je discussiëren als je enkel vanuit jezelf leeft en je niet kan inleven in een ander? U heeft mij zelfs onsympathiek genoemd, IK onsympathiek? Kom nou harrie ![]() Ik protesteer ten sterkste ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb gisteren de laatste van Hawkings (discovery channel) van't net gevist. Ik ben nog aan't twijfelen of ik ze delete, ja of nee. Wetende dat ik EN fan ben EN quasi onbeperkte opsmag heb, zegt dat iets over de serie. Ik voel me bijna kleuter ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel dat klopt. (en laat die fucking smiley nou toch)
Zeer beknopte weergave aldaar, ik voel me ook niet geroepen dat helemaal te weerleggen in detail. Wel heb ik gepoogd zo discussie los te peuteren om daar dan later op verder te bouwen. Gelukkig heb ik eerst gepeuterd of ie wel beet he, anders was het allemaal typwerk voor niets geweest he. Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Nee, de laatste. Prachtige beelden maar irritante US style op kleuterniveau
http://dsc.discovery.com/tv/stephen-hawking/ http://www.google.be/search?q=the+un...ed=0CCkQqwQwAA ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 7 juni 2010 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn schuld niet, mijn microwezentjes geloven niet in microwezentjes. Als ik domme dingen doe is het hun schuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() QED
![]() |
#47 | |||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tip....het is niet zozeer het atoom dat voor raadsels zorgt. Citaat:
Citaat:
Het is niet evident vanuit welk perspectief je dit moet bekijken Is het leven afgesteld op de schepping of is de schepping afgesteld op het leven? Citaat:
Uw theorie is gebaseerd op ruimteschepen, ik wil u niet ontmoedigen hoor, maar intergalactisch reizen is voor de mens wetenschappelijk gezien redelijk uitgesloten. Het is zelf zo dat we bij elke ontdekking de mogelijkheid tot zulke reizen onwaarschijnlijker wordt. U hoeft hier niet op te antwoorden hoor, aangezien dat antwoord gewoon het zoveelste verwijt zal zijn dat mijn grijze masse zich in rust bevind en aldus het licht niet kan zien; bron van dit gebrabbel van Harrie: http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html Laatst gewijzigd door Loki : 7 juni 2010 om 17:32. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel is het een extra bewijs dat de microkosmos een hogere wereld is. Citaat:
En dat kunnen de mensen maar niet verdragen. Citaat:
En nu heb je al weer twee leugens verteld. Niet erg aardig dus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens is een verantwoordelijk wezen met een eigen intelligentie. En de microwezentjes zelf geloven natuurlijk wel in zichzelf. Een kind kan dat begrijpen. Als je zulke tegenstrijdige humor kan produceren kan je ook mijn atoomtheorie begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Leg mij de snaartheorie eens uit in uw eigen woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus binnen het kader van de evolutie-theorie. Citaat:
Citaat:
WAAROM MOETEN ATOMEN INTELLIGENTIE BEZITTEN? Onze maatschappij functioneert ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie, terwijl ons lichaam nog veel ingewikkelder is dan onze maatschappij en ons lichaam zou vanzelf functioneren. Dat vind ik dan onlogisch. Volgens mij is ons lichaam ook weer een maatschappij op zichzelf, met daarin 10^40 microwezens, die ons lichaam besturen en alles dus draaiende houden. Citaat:
Vandaar dat de religies belachelijk worden gemaakt. Ook hier op dit forum. En voor zover vele wetenschappers dan toch nog in God geloven, waarom verdiepen die zich dan niet in mijn atoomtheorie? Want daarin ligt de oplossing. Citaat:
Citaat:
Maar de wetenschap heeft nog niet geleerd vragen te stellen bij haar eigen theorieën. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit duidt dus op een grote mate van kortzichtigheid. Citaat:
|
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarlijk, de microkosmos is een complex systeem waar wij als mens nog heel veel van moeten leren. Maar kan het ook niet zijn Harrie, dat zoiets op een macro niveau heeft afgespeeld? Macro als in ver ver veeeeeeeer boven onze macrokosmos nog. Zoals daar aangehaald "de elfde dimensie".
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is de macrokosmos uit de microkosmos voortgekomen volgens de wetenschap en kan dus niet vroeger zo geweest zijn. En de elfde dimensie (meerdere dimensies) zitten volgens de wetenschap vooral in de microkosmos. Wat tot uitdrukking komt in de snaartheorie. HET ATOOM IS INGEWIKKELDER 1 - je kunt zo zien dat bv een uranium-atoom ingewikkelder is dan een zonnestelsel met zijn vele kerndeeltjes: positieve protonen en neutrale neutronen en negatieve electronen die om de kern heen draaien. Verder zijn de protonen en neutronen weer opgebouwd uit quarks in allerlei soorten. 2 - Daar komen ook nog de hogere natuurwetten bij van het electro-magnetisme, de quantummechanica en de snarentheorie. 3 - Denk verder ook aan de grotere krachten van de kern-energie en anderen. (De microkosmos heeft 3 extra krachten, namelijk het electromagnetisme en de sterke en zwakke kernkracht.) 4 - Voor het atoom heb je dan ook nog het systeem van Mendeljeff voor ongeveer 113 verschillende soorten atomen. De microkosmos is ingewikkelder dan de macrokosmos en het is mijns inziens ook een hogere wereld. Het is een wereld die verder ontwikkeld is en een verder ontwikkelde wereld is mijns inziens een ruimtevaartcultuur. Laatst gewijzigd door harriechristus : 7 juni 2010 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() In de wonderbaarlijke hersens van Harry Weggelaar intussen terwijl hij aan het denken is over zijn theorie...
http://www.youtube.com/watch?v=WhpML...eature=related
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf 0:30 http://www.youtube.com/watch?v=AJOVUF-HaDw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het atoommodel met protonen, neutronen en elektronen komt van Rutherford, een wetenschapper. Waarom volgt dat niet uit jouw logica Harrie? Toon dat eens aan zonder te verwijzen naar een of andere studie die jij daarna brutaal verkracht met je eigen 'logica'? Dus volgens jou is een uranium-atoom met 92 protonen en 143 neutronen in het geval van U-235 en 92 electronen dus ingewikkelder dan een zonnestelsel waar (praktisch gezien) oneindig meer van deze en anderssoortige deeltjes rondzweven en samenklonteren in een ster, zijn vele planeten en miljoenen brokstukken. Tjah, je zou met meer recht kunnen zeggen dat 1 druppel water complexer is dan alle oceanen van de wereld samen. Zelfs de meeste peuters van 4 a 5 jaar zouden je om zo'n bewering uitlachen als ze 'm volledig snapten, Harrie. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 juni 2010 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij bedoelt het zonnestelsel als enkele bollen massa rond een zwaartekrachtput van een ster.[/harriemode] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die manier kan ik het ook. ![]() ![]() ![]() Misschien moeten we Harrie eens inschakelen om BHV op te lossen. Als je 99,99% van de problemen daarrond negeert wordt het inderdaad doenbaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik probeer niemand te overtuigen en bovendien claim ik nergens 'de waarheid' te kennen en dit in tegenstelling tot u. Aangezien u een poging doet om nonsens aan de man te praten en daarbij pretendeert de huidige theorieën te kennen en te verwerpen, vraag ik u deze eerst uit te leggen....De zaak omdraaien is hier niet aan de orde....of geeft u toe dat u er eigenlijk niets van begrijpt en daarom de bal terugkaatst.
|
![]() |
![]() |