![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het niet is omdat er geen Joden bij betrokken zijn dat het thema van de massagraven, of bv. de recente onthulligen door de VN over de banden tussen deze paramilitaire groepen (verantwoordelijk voor deze massagraven en het schandaal van de zogenaamde 'valse positieven'), drughandel en de regering in Bogota, niet in het nmieuws komen, maar omdat het nieuws dat we in Europa krijgen over LAtijns Amerika exclusief via een aantal corporaties verloopt die geen interesse hebben voor mensenrechten, maar zich gedragen als 'imperiale instrumenten' zou ik 'bijna' durven zeggen. We worden belogen Artois en velen trappen erin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The Mossad in South America |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit bovenstaand artikel
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2010 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waar Antoon zijn bericht vandaan haalt. Blijkbaar is dat niet interessant. Hoe dan ook, mijn bron: Food and Agriculture Organization of the United Nations http://www.fao.org/economic/ess/food...statistics/en/ Voor de cijfers per land zie het bovenste excel bestand. Van wat ik er van gelezen heb is ondervoeding in Venezuela vooral veroorzaakt door een gebrek aan ijzer in de voeding. Schijnbaar heeft men daar hard aan gewerkt dat te verbeteren. De titel en inhoud van het bericht van Antoon haalt trouwens honger en ondervoeding door elkaar. Laatst gewijzigd door Nussbaum : 7 juni 2010 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Johan,
Jeschudt oude herinneringen wakker. Ik kan me nog herinneren dat Israël in de meeste Zuid-Amerikaanse landen bepaald niet persona non grata was, zoals dat nu lijkt te zijn. Ik kan me ook herinneren dat in de jaren '70 Israel vele agentschappen had op dat continent, zowel zakelijk als militair. IMI had veel export die kant uit en ook op agrarisch-economisch vlak was er een druk verkeer. Wat is nu nog de positie van bv United Fruit en o.a. Nestle die kant uit?
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israël bemoeide zich in de Hondurese staatsgreep en heeft nauwe banden juist met het land in Latijns Amerika waar de regering het meest verweven is met moordende (en dat zeker niet alleeen tegen guerillas, maar eveneens tegen oppositie) paramilitaire groepen, Colombia. Moesten de inlichtingendiensten van alle landen zich zo 'internationaal' beginnen gedragen als de CIA en de Mossad het hek zou helemaal van de dam zijn in de wereld. Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2010 om 18:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Antoon beweert dat het slechter gaat met Venezuela op dit gebied onder Chavez nu blijkt dat zowaar 6% van de bevolking aan ondervoeding lijdt. Gemakshalve wordt er niet gekeken of 6% uberhaupt veel is, hoe de situatie voor Chavez was en hoe Venezuela er voor staat ten opzichte van andere landen. En natuurlijk ondervoeding honger noemen. Laatst gewijzigd door Nussbaum : 7 juni 2010 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eens naar deze reportage van ons wit konijn: http://lvb.net/item/634
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Vreemde gedachtenkronkel voor een neoco euh liberaal. Tis omdat ze bruin zijn zeker, dat je ze niet te hulp wil snellen?
Laatst gewijzigd door Breezertrut : 7 juni 2010 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ge kunt het zelfs vergelijken met Afrikaanse landen, dan doen ze het uitmuntend!
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niemand te hulp snellen. Eigen bonen doppen, zo simpel is het. Behalve bij grote natuurrampen, dat is een ander verhaal.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 7 juni 2010 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 7 juni 2010 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() De bevolking van Venezuela lijdt dus minder honger onder Chavez' bewind dan ervoor.
Goed nieuws dus! ![]() ...en een dikke 0 voor elk persagentschap die deze kemel publiceerde.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt duidelijk niet goed begrepen wat er staat.
Uitleg nodig ? Of probeert u het eerst nog eens te lezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |