![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rechtlijnigheid van Groen! vind ik een zeer goede zaak. En ik hoop dat deze mensen de drempel halen. Ze zijn niet zo laf om onder de vleugels te kruipen van een tegenstander, ALLEEN OM DE POSTJES. Bij rechtlijnige Geert kan er niets meer mislopen. De poen is binnen. Saluut achterban! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik weet het, Fernand. Maar ik reageerde eigenlijk eerder op de Welkomgroep, die ik geen goed idee vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat jullie zo laf zijn om topfiguren binnen de N-VA te benaderen met postjes en mandaten, daar zwijg je over! Geert, Bart, Frieda, Kris en nog vele andere topfiguren binnen de N-VA lieten hun achterban NIET in de steek! Marie-Rose liet ons in de steek! En die actie die ze nu ondernomen heeft met het oprichten van de welkomgroep is verwerpelijk en de zoveelste slag in het gezicht van haar vroegere vrienden! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze werd gestart door een N-VA-er. Waarmee ik maar wil zeggen dat de N-VA in hetzelfde bedje ziek is.
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Geert zijn oude kiezers een grote slag in het gezicht heeft gegeven door met de CD&V tesamen te gaan. Maar we wachten op de uitslag van 13 juni. Dan zullen we zien hoe goed de NV&A zich zal gered hebben! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vindt dat het Vlaams Blok veel te braaf is geweest met de hand te willen reiken aan de N-VA. Van Hecke moest toch geweten hebben dat ze ging afgewezen worden, omdat er bij het blok, geen ministerpostje aan vast zal hangen! Een vijand vernietigd men, om de woorden van Tobback te gebruiken! En het Vlaams Blok is nu in het spoor van N-VA getreden, welke hun reeds de weg heeft gewezen van de haat! Het Vlaams Blok heeft de plicht zich te verdedigen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bereid er jullie toch maar op voor dat er nog wat anders dan een 'welkomgroep' zal ontstaan als de uitspraak van het Hof van Cassatie is gevallen.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onze humane waarden hebben geen prijs, met geen enkel ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA liet zelfs het cordon sanitaire vallen, zo 'racistisch' vond ze het Vlaams Blok. Niet dat ik versteld sta van jouw houding. In Leuven schreeuwden jouw (en mijn!) partijgenoten ook: ' In Vlaanderen geen racisten' tegen de verkeerden.
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, n-va is wel gebeten op het VB; heeft dat misschien niet - uiteindelijk - met ... GELD ... te maken? Is n-va niet beloond geworden door de FR zelf ivm partij financiering? En waarmee kruipen onze godsvredelievende vrienden in bed? Met de besten en eerlijksten Aller Vlamingen : de CVP, pardon , CD&V? Vlaanderen zal er wel mee varen! Spijtig voor Frieda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Triestig: VB steekt weer eens zijn hand uit: het resultaat kan u lezen ... hierboven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik die jatten van je Willy? ![]()
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Als ik het nest van racisten mag bevuilen loop ik over van vreugde en genot ![]()
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar de harde lijn werd war te soft. Daarom houd U zich nu bezig om wat gespuis naar hier te halen, waar U wat over te zeggen hebt. Die mensen moeten zich dood trakteren om Uw rasistisch gedachtengoed te helpen opbouwen. Waarom brengt U geen Armeiërs in Uw klubke binnen. Uit rasistich oogpunt. U helpt alleen de landgenoten van Uw vrouw. Daar kunt ge nog van profiteren. Beter een rasist dan een nestbevuiler. Want U blijft in Uw eigen drek liggen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Blok wist goed genoeg dat N-VA niet kan en wil in coalitie gaan met een partij met een racistisch imago. Daar moet het Blok eerst eens serieus werk van maken om van dat imago af te raken. Een imago dat het Blok jarenlang en tot op de dag van vandaag niet wil afstaan en dit uit electoraal belang! De tactiek van naamsverandering “Vlag bedekt de lading” is onvoldoende om andere partijen te overtuigen dat het Blok ECHT wil veranderen ! Het Blok heeft ook NOOIT maar dan ook NOOIT een hand willen reiken aan N-VA. Het Blok heeft wel zijn hand uitgestoken om mensen uit N-VA trachten te vangen met postjes en mandaten. Een uitgestoken hand in een bokshandschoen! De welkomgroep is daar het resultaat van . Als gegijzelden van het Blok trachten zij nu andere mensen binnen de N-VA te beïnvloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Sinds haar kartel met CD&V is NVA zwaar naast haar schoenen aan het lopen.
Ze acht zich een gewilde bruid, hoewel het juist het omgekeerde is. Ze moest haar ziel verkopen aan een andere partij of verdwijnen. Het Blok was niet geïnteresseerd, de marchandeurs van CD&V wel. Maar NVA zelf? Quantité négligeable! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Welke "bruid" wil er nu een partner als het Blok, die werkt met een uitgestoken hand in een bokshandschoen en die contenue naast zijn schoenen loopt. |
|
![]() |
![]() |