![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En de Blok-circusleeuw blijft maar janken
En nu in koor met de door het BLOK getemde leeuwen uit de zogenaamde welkomsgroep ( = judasclub). Bedroevend hoe Marie-Rose zichzelf verlaagt tot leugens en omkoperij. Marie-Rose schreef: "Het doet me echt plezier een mailtje van jullie te krijgen. Ik heb mezelf beloofd om na mijn overstap niemand te contacteren, omdat ik niet de indruk wil wekken mensen te willen beïnvloeden". Nooit zinnens geweest dit te publiceren. Maar ik vind het niet kunnen dat Marie-Rose nu plots wel die toer opgaat! Trouwens Marie-Rose bevestigde mij na haar overloperij “Dat ze wel degelijk enthousiast was voor een kartel met CD&V.” Haar probleem was dat ze geen verkiesbaar plaatsje kreeg op de Vlaamse kartel lijst.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Was het probleem van NVA niet dat ze helemaal geen verkozene dreigden te hebben zonder het kartel?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is me dat toch met die zetels in het parlement dat sommige mensen de vreemdse stoten uithalen om er in te mogen zitten (blijven.) Wat ze daar vervolgens doen of niet doen is een andere discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mevrouw Morel is wel hardere koek dan pannekoek Frieda Brepoels
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ancapa
Frieda Brepoels is eerlijk, en staat bekend als één van de beste parlementairen.
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ancapa
Marie-Rose heeft zich op heel korte termijn de Blok leugen en halve waarheden eigen gemaakt. De Blok circus-leeuw heeft zich heeft zich opgesloten in een gouden kooi en zal NOOIT iets voor Vlaanderen verwezenlijken.
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Brepoels is het beste en meest integere parlementslid dat Vlaanderen in 50 jaar heeft gehad! Zij kon aan de bak komen in elke partij naar keuze, doch zij bleef trouw aan haar West-Vlaamse compagnon de route Geert en aan haar partij, de Nieuw-Vlaamse Alliantie. Ook al betekent dat dat ze niet zeker is van een mandaat. Zij blijft zich inzetten voor de Vlamingen. Marie-Rose Morel is overgestapt naar een partij met een compleet tegengestelde visie op de maatschappij dan de partij waar ze initieel in zat. Komt er nog bij dat ze het deed omdat ze geen postje dacht te krijgen. En nu laat ze zich ook nog eens misbruiken (gewillig?) door het zoveelste sattelietgroepje van het Blok: de Welkomgroep ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dinsdag is ze nochtans zeer goed uit het debat gekomen samen met Guy Vanhengel, bovendien kwamen ze op veel punten goed overeen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Haal die stomme foto's rap van postings. Dergelijke domme koppen kosten u stemmen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() in de stemtest scoorden het NVA en Vlaams Blok als het beste kartel en kwamen voor 79 % overeen ![]() ![]() ![]() wie is hier de slimste ? gij zeker niet !
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ancapa
Als het Blok dan toch hetzelfde programma heeft als de VLD waarom vormen ze dan geen kartel ? Twee partijen die leugens promoten zouden goed bij elkaar passen.
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Past een VRT-programma in het Blok's kraam? Hemel het op en gebruik de resultaten als zijnde representatief en correct. Past het niet in het Vlaams Blok kraam? Schreeuw uit dat de linkse vRT (V in het klein!) er weeral tussen zit en dat ze alles gemanipuleerd hebben. Open desnoods een stuk of 10 threads (liefst kopieren van Vlaams Blok site) en doe uw beklag over de linkse complotten in België. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ancapa
Het grote verschil tussen N-VA en het BLOK kwam niet in de vragen voor. Blok is racistisch, N-VA is verdraagzaam. Blok verdeelt de Vlamingen, N-VA bouwt bruggen tussen Vlamingen van links en rechts. Indien deze waarden zouden aan bod komen, zou duidelijk blijken dat N-VA en CD&V veel dichter bij elkaar staan en BLOK en N-VA heel ver uit elkaar.
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kan maar 1 ding zeggen: de laatste tijd valt het Vlaams Blok mij tegen!
Die Welkomsgroep is meer dan een beetje belachelijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik begin de eeuwige afbraakpolitiek tegenover de N-VA een beetje beu te worden. Ik begin oud te worden zeker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |