![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor die andere kweddelaars: natuurlijk is deze stemdinges niet wetenschappelijk; maar geef toe: het zegt toch wel iets. En als ge het niet toegeeft, dan is het nog maar zo, want uiteindelijk kunnen noch jij noch ik er een oliebol voor kopen. Afwachten tot de 13° 's avonds voor deze verkiezingen; afwachten tot xx voor de volgende verkiezingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() hetgeen ik wil verduidelijken is, het is niet omdat ik bij n-va uitkom, dat ik n-va stem.
en deze poll is er op gebaseerd om de optelsom te maken van bereikte resultaat. maar daarom stemmen de invullers dat nog niet. het maakt de meeste mensen 65 + nieuwsgierig waar ze zouden uitkomen. maar stemmen doen ze in het hokje. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik denk dat u zichzelf bedriegt met te denken dat bartje iets gaat verwezenlijken. en deze bedriegerij neem ik mee in mijn kiesintentie. ik hoef geen vl. B. light |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: ik richt mijn pijlen hier niet op de N-VA! Het gaat over de stelling in het algemeen. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde alleen maar op zijn inisiële post, waarin hij het Weverke als een olijke bedrieger voostelt. Aan de manier te zien waarop hij op zijn beurt wederom replikeert, kon hij zo'n grapje niet smaken. Gebeurt het meer dat jij soms het humoristische van bepaalde dinges niet inziet ?
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zo te zien moet u eens alles lezen. natuurlijk als 65 + ietske moeilijk he! ook een grappje ![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn reactie was duidelijk genoeg. Ik heb u trouwens geen lafaard genoemd. Maar blijkbaar voelt u zich aangesproken en begint u gelijk te schelden. Volgende keer volgt er mogelijk een druk op het rode driehoekje. Dat mag u voor mijn part ook laf vinden, maar ik ben het beu om hier bedreigd of beledigd te worden.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 11 juni 2010 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik vind bart een grote bedrieger en een kazakkendraaien. druk nu maar uw knopke. en ik vind hem persoonlijk gelijk nen dikke vis zonder emotie. al ietse beter? maar ik vind hem nog geen lafaard. hetgeen van . niet kan gezegd worden. knopkensdrukker! |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Slaapt hij met verschillende vrouwen? En als u dat gerust kan stellen: ik heb niet op "het knopken" gedrukt.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 11 juni 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik alvast niet. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een bedrieger is iemand die in geen regering stapt als bhv niet gesplitst is, en dan het nog alsdan doet. een bedrieger is degen die de mensen iets wijsmaakt, zoals vettee vissen, en dan met zijn staart tussen zijn poten afdruipt. en dezelfde bedrieger verwijt de o-vl dat ze de regering hebben verlaten, alhoewel hij er het eerst is uit gestapt. en moet ik nog verder of gaat u knopke druk spelen? |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schijnt, maar van horen zeggen hé ... één keer bijna ... maar 't was Joëlle zelf die er op aandrong .. en hij, bijna door de knieën, als een goddelijke laatste ingeving antwoordde: "NON".
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn punt is dat je de dingen die je in het Weverke zijn schoenen wil schuiven, op geen waarheden berusten.
Maar dat is al 1000 keer heen en weer gezegd en betwist op dit forum. Zo is het Weverke niet in een federale regering gestapt; zo heeft hij de mensen niks wijsgemaakt over vette vissen, maar die enkel gevraagd; en toen hij die vissen niet kreeg, ja dan steunde hij de regering niet langer - en dan ga jij hem verwijten dat hij er vanonder muizde; dus ook al een onterecht verwijt. Ik weet wel dat we politieke konkurrenten zijn, maar ge overdrijft nogal veel hoor.
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Och, uiteindelijk zullen we het morgenavond weten. Al de rest is pure speculatie.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |