![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je wel dat Bourgeois onder zijn kerktoren blijft[/belgicist]
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() Wat een onzin. Ik kan hier alleen uit afleiden dat Bourgeois blijkbaar alles met de dienstwagen doet, of uit een ander budget dienstreizen betaalt of laat betalen, of geen dienstreizen maakt.
Persoonlijk choqueert het me dat hij maar zo weinig onkosten heeft: een minister die geïnformeerd wil blijven moet reizen, en contacten onderhouden met politici elders in Europa. En van een minister van toerisme is het al helemaal van de pot gerukt dat hij blijkbaar geen dienstreizen onderneemt. Slecht beleid voeren noem ik dat omdat hij schrik heeft voor mediaschandaaltjes. Ik heb een weinig verantwoordelijke job, en zit zelf al aan 3000 per jaar (maar ik heb dan ook geen chauffeur). Hypocriet gedoe dit. Als een minister met de dienstwagen heen en weer naar het buitenland gaat, dan wordt het niet geteld. Als hij het per trein of vliegtuig doet wel... En al bij al ben ik erg verwondert dat de hele regering samen op een jaar tijd maar 24 dienstreizen heeft gemaakt. Dat kan toch niet zo weinig zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() een minister die geïnformeerd wil blijven moet reizen, : of zich internet aanschaffen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |