![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is dewinter populist? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
61 | 70,93% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
25 | 29,07% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat er geen Vlaamse cultuur is
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Mensen zijn niet altijd gelijk.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij is de holocaust niet he ergste wat de nazi's gedaan hebben... Zij hebben al het idiote zwarte gespuis tot nu toe gebrainwasht en hebben bovendien heel de arbeidersbeweging naar de knoppen geholpen in Duitsland... Als de revolutie er zou zijn uitgebroken, zou dat veel meer mensen hebben gespaard dan de slachtioffers van de holocaust alleen...
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Het gaat erom, dat elke politieke partij, welke kleur of belangen ook, maar wat blij zou zijn met een politiek strateeg als Dewinter in haar rangen... Omdat hij op handen gedragen wordt door zijn kiezers, en er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Er bestaan ook mensen die op handen gedrage worden zonder dat ze populist zijn... Alleen spijtig dat die meestal links zijn...
Ché guevara, op handen gedragen wegens zijn guerilladadenen intelectuele voorbeeld... Albert Einstein, voor zijn verwezenlijkingen op wetenschappelijk gebied... Aristoteles, voor zijn verwezenlijkingen op economisch en filosofisch gebied... ... Populisme is over het algemeen een (extreem)-rechts fenomeen, T'is ook daarom dat stevaert partijvoorzitter kan zijn in het stadium dat ze de amnestie voor kapitaal goedkeurden... Van klasse-analyse gesproken...
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Tuurlijk, maar populisme is niet altijd gelijk te schakelen met indoctrinatie. En Dewinter wordt de grote populist genoemd nu. Maar ook enkel omdat hij zo dicht bij de burger staat. En zodra de andere politieke partijen beginnen in te zien dat ze juist door het contact te laten verwateren met de mensen zelf onstaansbodem hebben gegeven aan een partij en aan iemand die beschikt over een redelijk charisma die daarop kan inspelen, dan neem je die voedingsbodem weg. Maar er zijn slechts heel weinig politici die dat inzien. Maar ze zijn er wel. Ze worden enkel denk ik nog niet gehoord. Of niet voldoende. Maar tot nu toe geven ze elkaar gewoon schouderklopjes, en blijven ze beweren dat de burger dom is, of de kiezer dom. Zo werkt het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Filip Dewinter in Concert ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien was LSP de enige militanten partij die voor de havenarbeiders streed... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de volledigheid, hier is het lsp-artikel over de dokwerkers
Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar sukkelaar toch : de beelden van het Vlaams Blok en de dokkers lieten heel wat anders zien met Anke vd Meersch en Co... Kathleen Van Brempt kon het daar afbollen !
Vanhecke is verkozen voor een bepaalde termijn door de partijraad of de mandatarissen. stevestuntel was de enige kandidaat ? is dat democratisch ![]() ook in de betere buureten komen we, die vragen ook beschermming tegen car- en homejackings "oude belgen" zijn de oorspronkelijke bewoners die er niet meer weggeraken en er wegkwijnen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze leggen trouwens iedereen het zwijgen op die kritiek heeft op de benoemingsprocedure... Wat een vrije-meningsuiting binne de partij... HE Tja Nazi's blijven fascisten zeker... de geschiendenis zal hen altijd veroordelen!!!
![]() |