![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar leiden ze aan? niet-autonoom, niet-kritisch, gezag accepterend, niet creatief, dom, dichtgetimmerd, meelopend,opportunistich, negatief zelfbeeld, dogmatisch, ga maar door. Ben ik hier duidelijk genoeg? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Op mijn school leerden we inhoudelijk debatteren, met argumenten en al. Wat we niet leerden was de woorden van de anderen compleet omdraaien en er een smileytje bijgooien om je een zelfverzekerde houding te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet toch dat er geen schoolplicht is, alleen leerplicht ? Ik kan zelfs naar de TV kijken ![]() Nogal wat nuttiger dan Chomsky uitspitten. Dat noem ik pas indoctrinatie. Citaat:
Of ik uw oordeel kan vertrouwen weet ik niet, ze hebben daar alvast nog niet van ironie gehoord. Laatst gewijzigd door Bobke : 30 juni 2010 om 22:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bon, ik heb niets van wat je zegt omgedraaid. Raar dat je dat denkt, dat is al een fout in de cognitie zo lijkt me.En volgens mij kan ik geen zelfverzekerde houding hebben EN het in E-prime zetten, Dan lijkt me dat je de e-prime niet begrijpt. E-prime maakt , mijns insziens, duidelijk dat het een zienswijze is van u en niks anders. Zoals wat ik zeg, ook een zienswijze is. De smiley was bedoeld om het wat te verzachtten. Raar dat je ook dat omdraait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Scenario 1 Je hebt een uitgebreide studie gemaakt van op zijn minst een jaar, met elk van die kinderen gesproken en hen zo eerlijk mogelijk een lange vragenlijst laten invullen, een lijst met betrekking tot hun cognitieve, sociale, creatieve en emotionele vaardigheden. Daarna heb je de resultaten van die lijst vergeleken met de lijsten die gewone schoolkinderen ingevuld hebben, om dan je voorzichtige conclusies te trekken. Ook heb je John Taylor Gatto uiteraard aan een kritisch interview onderworpen. Scenario 2 Je zat op je luie kont en hebt een filmpje gezien op Youtube. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had toch echt de indruk dat U een alternatief vroeg. U kunt het toetsen, ok , wel al gedaan? en wat heeft U ontdekt over het school systeem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zie ik een duidelijk voorbeeld van schools denken. Maar 2 mogelijkheden???!! Hmm je kent die mop zeker niet waarin als je 2 keuzes aangeboden wordt je altijd de 3de moet nemen? ![]() Btw wat is er mis mee om op mijn luie kont youtube films te kijken? Moet ik strak gaan zitten met mijn handen over mekaar? ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg eens, kiko, wat voor opleiding heb je eh 'genoten'? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() Toch wel, alleen, jij niet.
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl Laatst gewijzigd door cdekeule : 30 juni 2010 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs geen kleuteronderwijs volgen heeft invloed, al was het maar om de taal te spreken. |
|
![]() |
![]() |