![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, ik heb ook een LG en moet zeggen wat een rotzooi! Touchscreen blijft haperen, foto's zijn onscherp en kan zelfs niet eens in of uitzoomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() is de Android iets ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik op willen wachten, maar ik heb dan toch maar gekozen voor iets dat zijn degelijkheid al jaren bewijst. Er draait geen cool OS op, maar een telefoon moet kunnen bellen, in alle omstandigheden en battery life is dan ook nog eens heel belangrijk.
Van Nokia is er nu in de N serie een uit met een linux OS, maar hij koste toen bijna het dubbele van de E75 en eerlijk gezegd, ge hebt dat niet nodig, als ge een toestel wil voor echt te surfen in de field, dan neemt ge ne netbook. Ik heb een E75 om WiFi netwerken te testen, je zou ook een Iphone kunnen nemen, maar wat mij daar aan stoort is dat het een touch screen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je GSM met touchscreen in je broekzak steekt tesamen met boksbeugels, knipmessen en matrakken moet je idd niet versteld staan als je scherm beschadigd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Dat is mijn vorige. Of één van mijn vorige gsm's... Heb er op twee jaar zo'n 5 versleten: uitvallen, scherm kapot, batterij leeg na 2 dagen, ...
De laatste was een touchscreen. Liep vast na 5 maanden. Nu een doodnormale simpele goedkopen Nokia en ik ben tevreden. Ik geef vanaf nu nooit nog meer dan 50 euro voor een gsm.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik heb nu al een jaar de Nokia 6555 maar die loopt ook op zijn laatste benen, er zijn al stukken van de carrosserie ondertussen.
![]() Het externe scherm heeft het maar 1 week uitgehouden trouwens en de camera en voice control-dinges is uiteraard onnodige zever. Ik zoek nog altijd naar een model dat duurzaam is (kras & regenbestendig & mag vallen vanaf 2meter) , zonder al die multimedia-bazaar maar met bluetooth en lang battery life. Dat bestaat dus niet, zover ik weet. Blijkbaar maken ze vooral GSM's voor tieners of voor high end gebruikers waarbij hun GSM hun laptop moet vervangen. Ik ben een onontdekte niche. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt nochtans een GSM gebouwd voor gebruik op werven etc... ik ga eens zoeken, en vroeger had Nokia zoiets in zijn gamma. http://reviews.cnet.com/4321-6454_7-6551600.html De Sonim, ... wel niet goeiekoop... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 6 juli 2010 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
DAT BELGICISTEN DIEPE ZAKKEN HEBBEN !
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ze daar een versie van maken die maar half deze tank-look heeft en een beetje prijslijker, dan ben ik verkocht. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 juli 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fox : 6 juli 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Krijg al dat geld anders maar eens weggestoken.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |