![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
| Bekijk resultaten enquête: Wie wint de finale het WK-Voetbal 2010? | |||
| Nederland |
|
11 | 39,29% |
| Spanje |
|
13 | 46,43% |
| Duvel/laarzen/tetten of zoiets ... |
|
4 | 14,29% |
| Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik daag je uit met één (eentje maar) citaat van de coach/technische staf of de spelers op de proppen te komen waaruit zulks blijkt...
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wraak voor de Spaanse Furie!
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Die zal hij hoogstwaarschijnlijk niet vinden. Hup holland hup!!
|
|
|
|
|
#44 |
|
Europees Commissaris
|
Ik voorspel dat Nederland zal winnen.
Toch hoop ik dat Spanje wint, omdat zij mooier voetbal laten zien. Als Spanje niet wint, dan is toch tenminste mijn voorspelling juist, dus ben ik voor een deel sowieso een winnaar. Voor alle duidelijkheid, op wie ik supporter hangt enkel en alleen af van wie het mooiste voetbal laat zien. In mijn ogen hangt een nationale voetbalploeg niet samen met een land. De spelers zijn individuen met een bepaalde nationaliteit en vertegenwoordigen allesbehalve alle mensen met diezelfde nationaliteit. Net zoals eender welk ander individu met een nationaliteit of 'origine' niet een hele groep vertegenwoordigt. Maar ik wil de pret niet bederven. Eender welke reden is goed om wel of niet voor een ploeg te supporteren. Supporters zijn zeer subjectief, maar zolang ze maar gelukkig zijn zie ik daar geen problemen in. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister
|
Ik denk Spanje. Heb ze al getipt bij het begin van dit WK.
(Ik heb niks tegen de Hollanders he, zou het eigenlijk fijner vinden moesten zij winnen, mja...) |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
*Mist de optie bah*
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- WK 1990: na twee vlotte zeges tegen Zuid-Korea en Uruguay dacht men aan het thuisfront al dat men in de finale stond. Op dat WK speelden de Rode Duivels zeker sterk en aantrekkelijk voetbal, maar een wedstrijd duurt nog altijd 90 - en in het geval van die tegen Engeland - 120 minuten. - WK 1994: na opnieuw twee overwinningen in de eerste twee groepswedstrijden tegen Marokko en Nederland was de kwalificatie voor de tweede ronde reeds binnen. Menigeen ging echter voorbij aan het feit dat beide zeges toch maar met de hakken over de sloot waren - met name in de match tegen Oranje was de overwinning voor een groot deel te danken aan het uitmuntende keeperswerk van Michel Preud'homme. Er kon de ploeg niets meer gebeuren en de afgang tegen Saoedi-Arabië stond daardoor min of meer eigenlijk al vooraf in de sterren geschreven. - WK 1998: na het moeizame gelijkspel tegen Nederland, waar België eigenlijk de hele wedstrijd de wet van de sterkste onderging, achtte men de zwaarste klip richting de tweede ronde al genomen. Mexico heette een haalbare kaart te zijn en Zuid-Korea, dat was toch maar het zwakke broertje van de groep? - EK 2000: niets dan glunderende gezichten na de loting voor de eerste ronde. Zweden was deze keer de haalbare kaart, Italië was men een paar dagen voor de loting nog met 1-3 in eigen huis gaan kloppen en Turkije, dat was toch weer het zwakke broertje in de groep? - WK 2002: idem. De match tegen Rusland zou de sleutelwedstrijd worden. Japan had, hoewel het gastland was, er op het vorige WK in Frankrijk totaal niets van gebakken en Tunesië, dat varkentje zou men ook toch wel even snel wassen? Nu ja, het neemt natuurlijk niet weg dat men in Nederland de verwachtingen ook steevast hoog stelt - en op sommige toernooien waren ze daadwerkelijk ook te hoog - maar dat men dan hier in België zichzelf als een toonbeeld van realisme beschouwt en de Ollanders als arrogante dikkenekken... op basis van bovenstaande vraag ik me eigenlijk af waar dat alles vandaan komt? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 9 juli 2010 om 21:28. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Europees Commissaris
|
Hoewel Spanje favoriet is, is Nederland zeker niet kansloos! Uiteraard supporter ik als Nederlander voor Nederland.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
mooie opsomming zwartengeel
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jup Holland Jup!
![]() |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister-President
|
Ik denk dat Spanje gaat winnen...
|
|
|
#52 |
|
Europees Commissaris
|
Spanje heeft de beker in ontvangst genomen.
De algemene welvaart is gediend. Verklaring: Een overwinning van Spanje levert meer blije mensen op die blij zijn met de overwinning van hun landgenoten. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voltian, de octopus van pbe!
Vanaf nu dus steeds supporteren voor China!
|
|
|
#54 |
|
Minister-President
|
De belgicisten zullen content zijn... Nederland heeft verloren en dat ander ploegske (n'importe qui) heeft gewonnen.
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Worden jullie dat gezeik nooit beu? Ik ben, zeker naar de normen van dit forum, Belgiciste, en zie: Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 juli 2010 om 07:16. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De beste heeft gewonnen, punt. De Jong had trouwens in de 1e helft al rood moeten krijgen voor zijn doodschop op de borst van ikweetnietmeerwie...
Robben had de overwinning aan z'n voet, maar miste, net zoals Spanje die zeker 2 goede kansen de nek omwrong. Allemaal veel te zenuwachtig om er een goede wedstrijd van te maken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En beide ploegen stonden idd stijf van de zenuwen. Jammer.
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
just, die zal de puttekes in zijn borstkas nog lang kunnen tellen, amai.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
|
|
|