![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij die 'verfrissing' met uw witte vlamingen haat ? Heeft iemand u verplicht van hier te komen wonen in dit provinciaals nest ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 12 juli 2010 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Wa ist, Eberhard Leclerc, is 't Al-al????
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je bedoelt: om de djihâd de overwinning te bezorgen en van het Westen een even grote rotzooi te maken als al met het Nabije Oosten en Noord-Afrika is geschied. Wacht maar, veroveraartjes!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het wel mee eens, arbeiders mogen gerust in die landen beter betaald worden. Maar u geeft de indruk dat enkel het Westen maar moet, en anderen niet? Worden zwarten niet in de eerste plaats uitgebuit door de zwarte elite van eigen land? Waarom lukt het "ontwikkelingslanden" niet om basisvoorzieningen te garanderen aan hun burgers? Zeggen dat dit de schuld is van enkel het Westen vind ik toch wel wat ongeloofwaardig! Ik geef mensen geen ongelijk armoede te ontvluchten maar dat betekent nog niet dat het Westen ze allemaal moet opvangen, voor u wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De elite in die landen worden bijgestaan door het Westen (maar China doet de laatste tijd ook gretig mee) Niettegenstaande de Afrikanen de Chinezen verkiezen omdat die tenminste nog 'iets' doen,(vooral op niveau van de infrastructuur) Bepaalde machten willen niet dat de toestand in de derde wereld verbeterd! Natuurlijk zullen ze blijven komen, gaan we ze opvangen: JA natuurlijk, wat anders? Het is een evolutie die niet gestopt kan worden. De enige remedie is de rijkdom herverdelen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die evolutie zal misschien moeten stoppen, dacht u dat die "rijkdom" hier aan de bomen groeit? Ik zie niet in waarom wij alle armen van de wereld zouden moeten opvangen, om te beginnen hebben wij daar niet eens de middelen voor, u zult toch met een iets realistischer verhaal moeten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn alle marrokkanen of turken een uitgebuit in armoede levend volk ? ..daar gaat uw armoedemigratie theorie.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Marokko en Turkije zijn zeker en vast paradijzen vergeleken met veel andere Afrikaanse landen..bij mijn weten is daar geen oorlog en honger..
Marokko en Turkije ( in mindere mate ) zijn nog steeds de grootste leverancier van criminelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de tijd niet ver is dat de regeringen in het Westen de deur gaan toeslaan. D�*t is een niet te stoppen evolutie. Ik ken trouwens meerdere allochtonen die hier wonen sinds een generatie of 2, waarmee ik dagelijks werk, en die daar zélf om vragen. Zij weten goed genoeg dat als het zo verdergaat, de hele sociale-wetten-boot zal zinken, omdat hij het teveel aan passagiers niet langer dragen kan, en dat hun leven hier dan veel onaangenamer gaat worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zo een beetje als een reddingsboot...als de inzittenden vrezen dat ie kan kapseizen willen ze er niemand meer bij... ![]() |
|
![]() |
![]() |