![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus DAT is mijn overrtuiging. En zo is IEDERE grote organisatie niet zuiver. Wel even voor de duidelijkheid ik heb het over de 'inner circle' of de hoogste top van de organisatie. Zo zijn ook niet zuiver Wereld Natuur Fonds, ( het geld gaat naar trainingskampen voor terroristische organisaties). Amnesty (geleid door Rothchild) , FDA (in USA). etc etc NIKS in deze wereld is wat je denkt dat het is en werkt zoals je denkt dat het werkt. Kijk echt verder op de NWO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geef de redens, de bewijzen, je onderliggende gedachte waarom het zo is. Waarom ben je tot die overtuiging gekomen?????????????????????????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
vertel mij waarom ik het IMF en de wereldbank moet wantrouwen als je dan al die kennis hebt na jarenlang spitten, deel het mee, bevrijd ons, kruip niet weg in je hoekje met een metalen helm op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 keer nog dan, ga naar de NWO thread en begin die te lezen. doe je het nioet dan houdt het op. Het is niet mogelijk hier een voor jou voorgekauwd antwoord neer te zetten. Zo werkt het gewoon niet. Begin! Laatst gewijzigd door Antoooon : 14 juli 2010 om 06:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat meen je toch echt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar, "ja, ze doen dat". Als ik dan vraag, waar en wanneer, antwoord "lees maar de meer dan 22.000 postings in NWO draad". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.reuters.com/article/idUSN2414517920100424 Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 15 juli 2010 om 11:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |