![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was uw kasticket/factuur en de kassabediening ook in het Duits of in het Nederlands? En was er een mogelijkheid bij een concurrent te gaan die wel in het Nederlands werkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bijna iedereen op het internet communiceert in zijn moedertaal (met landgenoten) en het Engels.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 juli 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=RHdwqTjrqfE Deze video heeft praktisch enkel kijkers uit de Germaanse wereld (met het overgewicht in de Angelsaksische wereld). In de Latijnse wereld heb je wel degelijk véél mensen die géén Engels kunnen en tóch internet hebben. Met Latijns bedoel ik Romaans trouwens, niet Hispaans.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 juli 2010 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet gebruiken alle internetservers, interfaces, protocol's, ISP's, etc. het Engels in de commandostructuur. Ook alle programmeertalen zijn in het Engels. Het enige dat ik ken dat niet in het Engels is is dit: http://www.youtube.com/watch?v=yjUiY0fGY1Y
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 juli 2010 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder is het me om het even welke voertaal internationaal gebruikt wordt, maar ik vind het wel belangrijk voor een ontwikkelde persoon om zijn eigen moedertaal ter dege te beheersen en te respecteren.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 juli 2010 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maakt me niet uit in welke taal het bonnetje is opgesteld. Kan ik goedkoper kopen via een engelstalige webshop dan nederlandstalige, ik neem het bonnetje erbij. En ik denk dat vele vlamingen dat bonnetjes wel zullen begrijpen indien het in engels is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat zijn je reactiets als ik esperanto verkeerd uitspreek? Ik ben er zeker van, identiek hetzefde. Dan maak ik van esperanto koeterwaals |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Taal heeft maar 1 doel: communicatie. Alleen gaan sommigen nogal folkloristisch om met taal ondanks het feit dat taal nooit een vast gegeven is. Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 juli 2010 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Een uiting van cultuur. Een link met de geschiedenis van jouw omgeving.
Als overigens iemand zoals een lid vandie ene familie uit Sint-Rita overkomt, dan beschouw ik die aan hun taalgebruik als een bende marginale debielen. Zo heb je ook taalgebruik als profilering. Wel degelijk meer dan een communicatiemiddel dus.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 juli 2010 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
iedereen, oud en jong, wereldweid, probeerd zich te helpen in het engels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat ik alleen sta in de wereld als ik belang hecht aan mijn eigen moedertaal. Verder ben ik heus niet Engelsonkundig te noemen hoor... Dat jij liever je eigen moedertaal niet eens deftig kunt schrijven, maakt jouw visie nog niet de norm hoor.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 juli 2010 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar opgepast! Ik moet nog zien of het internet zo veel vrij spel krijgt als ze hebben gehad de laatste jaren. Een aantal belangen loopt niet meer parallel, en we weten allemaal aan welke kant de Belgische overheid staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |