![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We dienen ten allen tijde trachten ons best te doen hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar sta je dan (met je hoofddoek bvb) ? en ik met mijn blote tettekes, maar ik probeer wel goed te doen ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
Bent u ook tot alles in staat net als God? Kunt u leven ontnemen en tot leven wekken?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als god toch almachtig is, kan hij toch perfect een zoon hebben?
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij hebt trouwens nog geen antwoord gegeven op mijn vraag in andere thread? Nieuwe holocaust tegen moslims? Jij zei radicalen moeten met alle middelen bestreden worden, maar jij maakt geen onderscheid tussen radicaal of niet radicaal want jij aanvalt heel de tijd de islam zelf en islam is religie van alle moslims radicaal of niet radicaal, dus: een nieuwe holocaust tegen moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn computer is AMD, maar hij werkt sneller. Is mijn pc mannelijk of vrouwelijk? Ongelooflijk !! Laatst gewijzigd door porpo : 16 juli 2010 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Het goede doen, daar draait het bij ons ook om hoor. Binnen elke religie trouwens. De hoofddoek zal me niet ver schoppen als mn hart verdorven en zwart ziet. Het innerlijk dient zuiver te zijn en is belangrijker dan het uiterlijk, daar ga ik u niet in tegenspreken maar voor mij dien je het goede innerlijk om te zetten in daden, dat door je te houden aan de kledingvoorschriften. Een niet-gelovige zal dit misschien onnozel vinden, niet kunnen vatten maar dat is geen probleem voor mij, zolang ik maar weet waar ik mee bezig ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En hiërarchisch is de vraag onzin, wat er eerst moet bediscussieerd worden is: is er god? wat/wie is deze god en waarom? Eerst zichzelf bediscussiëren, ben jij ? waarom? weet jij het? hoe? Is er een werkelijkheid? hoe .. dat zijn principiële vraagstukken die bediscussieerd moeten worden. Snap jij het een beetje (indien jij bestaat en je zijn kent en begrijpt, natuurlijk) ? Laatst gewijzigd door porpo : 16 juli 2010 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neutraliseer dat kwaadaardige virus en roei de al even kwaadaardige symptomen ervan met wortel en tak uit, en de wereld is meteen voor iedereen een ietwat betere plaats geworden. Overigens heeft u het over een "nieuwe holocaust tegen moslims"? Is er dan een oude holocaust tegen moslims geweest? Voor zover ik weet is er überhaupt maar één holocaust geweest en dat was tegen de joden. Nu is mij overigens bekend dat vele moslims dat een uitstekende zaak vonden, en nog steeds vinden, en dat er een relatief groot aantal moslims vandaag de dag nog altijd wel te porren is voor een vervolg op die holocaust tegen joden. Maar dit uiteraard geheel terzijde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vraag uw God eens om mijn dode broer weer tot leven te wekken ... hij kan dat evenmin als is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 16 juli 2010 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=PRdbMOybgI4 http://www.youtube.com/watch?v=b-DmSdjALRY http://www.youtube.com/watch?v=1woEti2mlWk Laatst gewijzigd door porpo : 16 juli 2010 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De vorige keer dat u dit schreef heb ik het door de vingers gezien, maar blijkbaar vervoegt u het werkwoord aanvallen structureel op verkeerde wijze. Het moet zijn: "en jij valt de islam aan" Geen dank en graag gedaan. Citaat:
Ik zeg echter niet dat dat DUS alle moslims (of gelovigen van eender welke religie) zijn. Wederom een verkeerde premisse uwerzijds. Citaat:
Daarbij vind ik gaskamers van weinig creativiteit en inventiviteit getuigen. Verdrinken in varkensbloed dunkt me dan een betere, doch nog altijd hypothetische, optie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij kan zeggen dat het om verkeerde permissie gaat, maar dit werkelijk aantonen, is iets anders, alhoewel ik geloof dat jij zelf jijzelf en ik en alles rond jou niets kunt bewijzen laat staan de valsheid van een permissie . Maar daarmee ga jij mijn vraag niet onder de tafel verstoppen: een nieuwe holocaust tegen moslims? met of zonder gaskamers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik sta hier een vraag te stellen aan iemand die in mijn ogen een mens is zoals alle mensen (kinderen van Adam), en ik gebruik zijn praatjes waarmee hij over imaginaire vriendjes spreekt, om te bewijzen dat hijzelf een imaginaire vriendje van zichzelf is en dat alles wat ie denkt te zien of voelen of weten slechts imaginaire vriendjes zijn bewezen door empirische kennis (schakel maar jouw hersenen uit) en door de wetenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Daden worden beoordeeld naar intentie, dat klopt natuurlijk vandaar dat ik nooit zou zeggen of een shia nu moslim is of buiten de oevers van de islam treedt. Ik kun hun niya niet maar het lasteren van de sahaba stel ik gelijk aan het lasteren van God's wijsheid. Wa ma omiro illa liya'bodoe Allaha mukhliseena lahu alddeena hoenaffah wayuqeemoo alssalata wayu/too alzzakata wathalika deenu alqayyima Wie ben ik om deze ayat tegen te spreken? Ahloe soennah wal djama3a is tegen elke dwaling binnen de religie en elke poging om verandering te brengen in de echte islam zoals het geopenbaard is door de Schepper en vervolgens gepraktiseerd en overgebracht door de Profeet Mohammed en de salaf oe sali7, alles daarbuiten mag niet geaccepteerd worden, klopt?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 juli 2010 om 16:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel u toch ook geen vragen als: Een nieuwe, zoveelste jihad tegen on- en nietgelovigen in het algemeen en joden en christenen in het bijzonder. Met of zonder onthoofdingen? |
|
![]() |
![]() |