![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bent u aan het hallucineren ofzo? Heeft u uw pilletjes genomen vandaag?
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad! Foei Jaani, zo praat je niet over hare majesteit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pssssst!
![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 19 juli 2010 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal dan wel aan mij liggen. Maar leef in een wereld waar iemand die men betaald wordt aangesproken met zijn voornaam, dus Fernanda in dit geval. Maar toegegeven "dat mens" is niet gepast. Ze doet wel niet veel, maar veel misdaan heeft ze ook weer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Wat maakt dat Vrouwmens zo uniek, dat Zij net zoals God met een hoofdletter dient geschreven te worden? Welke fantastische werken heeft Zij verricht voor het Vaderland? Met uw lofredes op iemand, die niets gepresteerd heeft, doe je die mensen onrecht aan, die zich bijvoorbeeld als vrijwilliger werkelijk inzetten voor de medemens en aan liefdadigheid doen. Ik ken tientallen, honderden mensen die van hoger kaliber zijn dan die hele koninklijke bende samen opgeteld.
Laatst gewijzigd door respublica : 19 juli 2010 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geef mij eens één goede reden waarom personen die uit de juiste vagina gefloept zijn, elk jaar miljoenen euro's naar hunne kop moeten gesmeten krijgen, in het achterhoofd houdende dat die personen geboren worden in een schatrijke familie die gerust voor zichzelf kan zorgen, zonder overheidssteun. En leg mij daarna eens uit hoe het in een moderne staat, die het principe van gelijkheid hoog in het vaandel voert, mogelijk is dat de positie van staatshoofd wordt toegekend op basis van een archaïsch gebruik als geboorterecht. Laatst gewijzigd door Sammael : 19 juli 2010 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Wel, met een appel moet men erg oppassen, naar het schijnt. Ik heb ooit in een verhaal gelezen dat ene mijnheer Adam en zijn vrouw één en ander met een appel hadden gedaan, en dat is daar wreed slecht afgelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die appel heeft ze ingespoten met vergif en nu probeert ze die appel aan een Vlaams kindje te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 20 juli 2010 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja 'g hebt gelijk, dat is geen mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mag die nog efkes blijven meegaan zenne, maar wel nie op mijn kosten. Allez, een beetje op mijn kosten mag zelfs nog. Als ze zich nu gewoon een studioke huurt van 250 euro / maand en dan overleeft op een pensioentje van 700 euro / maand zoals een ouwke van dagen die nooit gewerkt heeft ook krijgt en de rest gewoon terug geeft aan die vriendelijke donateurs mag ze van mij zelfs eeuwig leven. Als dat niet overmatig vriendelijk is van mij. We geven die mensen jaarlijks verplicht een dotatie zodat ze gewoon steenrijk zijn. Voor d�*t geld mogen we er ook nog eens mee lachen eh. Dat moeten ze er maar bijpakken zenne. Een kleine last voor hen om dragen als ge ziet hoe ze zwemmen in 't geld waar ze nooit een klop voor hebben moeten doen. Het is gewoon een bende omhooggevallen professionele bedelaars.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |