![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ik zal met u eens 'een Rafke doen'
![]() dat heb je bij mij ook nergens gelezen ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 26 juli 2010 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het verschil tussen "een maagd pakken, want die heeft geen soa" en denken dat je er zo van zou genezen. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juli 2010 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in Afrika in bepaalde streken, is de seksuele moraal, nogal los soms, dat heeft niks te maken met discriminatie of wat dan ook, gewoon een cultureel gegeven, het bewijs daarvoor kan je vinden in de mate waarin Aids daar verspreid, wordt, ge gaat mij niet vertellen dat die allemaal gebeten zijn door nen besmetten aap he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Afrika loop je het risico nog ne keer verkracht te worden, dit maal door de autoriteiten zelf. Dat schept een geheel ander kader. En ja filo, je mag nu een bericht gaan opvissen van een verkrachtende agent in Europa. Die zullen vast bestaan. Maar daarmee kijk je wel naast het feit dat Afrikaanse samenlevingen fundamenteel verschillen van de onze.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer dat persoonlijke toch eindelijk eens achterwege te laten... Het wordt een beetje oud. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() niks meer, niks minder ... wellicht onbewust, maar toch sexistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu mag jij mij eens aantonen waar ik een uitspraak deed over de eventuele (on)toelaatbaarheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 juli 2010 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft iets tegen homo's denk ik...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daaruit leid jij een uitspraak over de eventuele (on)toelaatbaarheid af? Er zijn héél veel zaken denkbaar waar ik tegen ben, maar waar ik me op dit forum (nog) niet expliciet over uitgesproken heb. Betekent dat volgens jou dat ik er dan voorstander van ben?
Als eens van drogredeneringen gehoord? Argumentum ex silentio, iemand?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik heb alleen beklemtoond dat je op één 'preventieve' actie wel reageerde en op een andere 'preventieve' actie uit dezelfde post niet. again, niet meer, niet minder ... dat is geen argumentatie, maar het wijst wel op een denkpatroon ... in deze : onbewust vrouwonvriendelijk ... niet meer, niet minder Laatst gewijzigd door Anna List : 26 juli 2010 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kan daar ingrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niemand eigenlijk.
zelfs VN-soldaten vinden het prettig om de kinderen en vrouwen in oorlogslanden te verkrachten. 't zullen toch de vrouwen zelf zijn die het moeten doen. in plaats van hun eigen kinderen te mutileren lijkt me de machete ter hand nemen en gewoon 'kap' zeggen toch wat effectiever. op wie moeten ze anders rekenen? Niet op de politiek, niet op politie, leger of gerecht. Niet op de westerse wereld, want die slagen er ook niet in om verkrachting aan te pakken, en als ge een westers leger naar daar stuurt eindigt dat ook nogal vaak in foltering van de plaatselijke bevolking.
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |