![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Veralgemenen gaat te ver, maar veel 'vrouwkes' etaleren hun vrouwelijkheid maar al te graag..daarvoor hoeft men niet thuis te zijn in het milieu, iemand met 'ogen' in zijn kop ziet genoeg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Pas op, het kent geen Engels. (want dat is maar een boerentaal)
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is onverschilligheid-tolerantie. Daarmee zul je haters niet overtuigen. Je moet overtuigings-tolerantie preken; uitleggen waarom tolerantie leidt tot een productievere en meer leefbare samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Volgens mij zijn haters sowieso niet te overtuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mij zal je ze niet zien uitschelden of lastig zien vallen Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 juli 2010 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
EDIT: ik doelde op deze post: Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 juli 2010 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een deel wel, een ander deel niet. Sommige mensen zijn vanuit overtuiging hater, anderen vanuit de emotie. Mensen die vanuit overtuiging hater zijn, kunnen met argumenten worden overtuigd, emotionelen niet. Vaak is het ook complete onwetendheid wat de overtuigingshaters doet haten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb, samen met mijn vriendin, een homo-koppel leren kennen in een restaurantje in Herentals. We zitten nu gezellig elke zaterdag aan dezelfde tafel. Toffe mensen, met vooral veel gevoel voor humor. Jammer dat ze binnenkort verhuizen naar Gran Canaria. We gaan ze écht missen. Ze hebben mijn vooroordelen (als ik die al had) voorgoed weggenomen. Hun vriendschap is écht en onvoorwaardelijk. We hebben lang gepraat over het feit dat ze soms niet begrepen worden. Ze hebben hun eigen manier om dat te pareren. Humor. En als het te gortig wordt, gaan ze écht provoceren. Heb dat een paar keer mogen meemaken en nooit zoveel plezier gehad als op die momenten. Nogmaals, ik ga ze missen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haat is uiteindelijk een product van angst. Neem met een dosis logica de angst weg, en de haat stopt. Natuurlijk heeft dit geen zin wanneer de persoon in kwestie religieus is gehersenspoeld, óf dat er daadwerkelijk iets is om bang voor te zijn. In het geval van homo's, is er natuurlijk niets om bang voor te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwatsj.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, dat is helemaal niet waar. Meestal zijn het de mensen die nog nooit een homo van kortbij gezien hebben, die dergelijke ideeën koesteren. Dat beeld wordt spijtig genoeg maar al te gretig uitgemolken door de media. Als je op TV een reportage ziet van een gay parade, krijg je slag voor keer die 1% extravagant uitgedoste mensen te zien, maar zo goed als nooit de 99% alledaags uitgedoste.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Freakshows zijn, en waren altijd al, stukken populairder dan, pak hem beet, een programma over boekhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het heeft niets met extravagantie te maken, eerder met duidelijke vrouwelijke of mannelijke trekjes... |
|
![]() |
![]() |