![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raaigras? nooit van gehoord?
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Boeren betogen en knokken toch zo graag?
Het moet toch niet altijd in Brussel zijn ...
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ken ik als bron van hooikoorts ja. Die zigeuners doen hooikoortslijders dus een geweldig plezier door dat raaigras te vernielen. Kijk eens aan...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hopelijk hechten die hooikoortslijders niet te veel belang aan melkproducten en hun biefstuk...
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want die productie is nu omwille van die wei in Dour, dezelfde wei waar een week geleden nog enkele tienduizenden festivalgangers overheen stampten, finaal om zeep, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() dit is echt zon topic voor mensen met teveel onzinnige tijd
![]()
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verlies aan productie in Dour is vergoed door de organisatoren van het festival. Natuurlijk, als die boer nog plannen heeft met zijn wei zal hij ze moeten uitstellen. Een willekeurige wei even inpalmen kan overigens serieuze gezondheidsgevolgen voor dieren hebben. Het is niet omdat een wei ogenschijnlijk even niet gebruikt wordt, dat een boer daar geen plannen mee heeft, ik denk bijv. aan een wisselsysteem om longworm of andere parasieten aan te pakken. Dat is nu nog niet het geval geweest, maar het kan er nog van komen, natuurlijk. en ik denk niet dat onze woonwagenreizigers zich daar iets van zouden aantrekken.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een caravan is veel goedkoper dan een huis met grond. als het toegestaan is om met je caravan gewoon op iemands grond te gaan staan opent dat vele mogelijkheden, eigenlijk. Zij betalen nu ongeveer 0.6 euro per dag per woonwagen. Dat is ongeveer 18 euro per maand. Veel minder dan huishuur eh.
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gras ligt plat. veel ben je daar niet meer mee. Citaat:
sorry zenne. een wisselsysteem in de behandeling van sommige parasieten werkt inderdaad op heel korte termijn.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-10681796 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Schrijnende machteloosheid van ons juridisch apparaat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staatsgevaarlijke personen zeg.
Neen serieus. Wat voor gestapopraktijken zijn dat zeg? Misschien moet het leger ze wel oppakken op opsluiten zodat ze niet meer emigreren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ik akkoord ga, dat het een "fundamenteel recht zou zijn om ongenode gasten te weigeren op je eigendom". Is het mogelijk dat er een nuance bestaat tussen... enerzijds ![]() ![]() en anderzijds ![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Elio, wel?
![]() |