![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zal maar met je opengereten lijf en geplofte bomgordel aankomen in het paradijs, de druiven zullen erg zuur smaken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Sorry mensen. Link vergeten. Hier vind je alle details :
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
72 druiven zijn dan wel een beetje een magere beloning voor een vroom leven dat misschien wel opgeofferd is in naam van allah. Heb je je net op een overvol marktplein opgeblazen en kom je in het hiernamaals je beloning ophalen, word je afgescheept met een troske druiven. Da's dan toch wel wa gierig van dien allah, nie? Is da nen 'Ollander misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan raad ik je aan in het vervolg te zwijgen en niet te oordelen over iets waar je geen kennis van hebt. Zal moeilijk gaan voor een islambasher, maar het is slechts een bescheiden raad die ik je geef
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Het woord "Houri" heeft uiteraard niets te maken met welke vorm of aanduiding van prostitutie.
Sec betekent het "een deugdzame, mooie, bijzondere vrouw." Er zijn meer bloemrijkere omschrijvingen maar het voert te ver om daar over uit te weiden.
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Soit, het ging niet over hoerie's maar over holebi's.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Let's face is, it's all a load of bollocks. Boem and out goes the light. Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juli 2010 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het omgekeerde zeggen van wat je bedoelt terwijl het zéér duidelijk is dat hij het wél kent. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Het woord 'onnatuurlijk' is een predicaat van zedenmeesters en het is veel erger dan 'zonde'. Een gedrag onnatuurlijk verklaren kan grote consequenties hebben. Iemand die onnatuurlijk handelt kan je geen mens meer noemen. Je mag dan met hem of haar doen wat je wilt, als met een beest, of erger dan met een beest. In elkaar slaan, verminken en levend verbranden bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dé 'dooddoener' bij uitstek; "Je kent er niks van, je weet er niks van dus zou je beter zwijgen:"!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 juli 2010 om 23:28. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Werkelijk? Waar heb je dat gezegd???
![]()
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De laatste keer dat ik nogal onvriendelijk ben bejegend omwille van mijn homoseksualiteit was het door een paar blanke jonge mannen (vermoedelijk niet islam), de keer daarvoor was het door een jongere van Marokkaanse origine samen met een blanke (ik heb die Marokkaanse jongen er nogal bot opgewezen dat hij zijn houding vergelijkbaar was met de houding van een racist), de keer daarvoor was door 2 blanke jongeren, daarvoor door een paar jongens van noord-Afrikaanse origine, en daarvoor weet ik het niet meer goed. Enige 2 constanten? Telkens jongens (vrouwen hebben het er soms lastig mee, maar zeggen dat gewoon, zonder te schelden of fysiek te bedreigen) en telkens in een groepje (alleen zijn die gewoon te laf). De laatste keer dat ik er met molsimmeisjes over praatte zeiden die wel dat ze het niet goed begrepen, maar wilden ze graag weten hoe ik wist dat ik holebi was en hoe mijn ouders reageerden en zo... Hiermee wil ik zeker niet onder stoelen of banken steken dat er vaak "moslimjongens" betrokken zijn bij deze gewelddaden op holebi's, maar ook vaak autochtone (katholieke?) jongeren. Beide moeten aangepakt worden, graag binnen hun eigen bevolkingsgroep. Ik denk dat het meer indruk maakt als de vader of een imam de moslimjongere onder handen neemt en een lesje verdraagzaamheid geeft, dan als een blanke katholieke buitenstaander dat doet. Hetzelfde bij die katholieke blanke jongere: laat een priester hem maar eens goed te les spellen dat echte christenen geen geweld tegen holebi's gebruiken. En dan een flinke werkstraf er bij om de slachtoffers te vergoeden. De meeste moslims en katholieken die ik ken vallen wel goed mee ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En nu ga ik er over ophouden, kwestie van ontopic te blijven.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 juli 2010 om 23:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Anders gaat die vergelijking niet op! Citaat: