![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoor ik u nu Jezus aanroepen? (Djeez of djeses is immers de Engelse verbastering/uitspraak van Jezus) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk met dat grote verschil dat we van de Joden, orthodox of niet, maar dan ook niets nul de botten last hebben in het dagelijkse leven. Sinds de moslims hier zijn neergestreken hebben we die bende wel op een andere manier leren kennen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Op welke manier heeft u last van de islam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Moslim! : 1 augustus 2010 om 10:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ontbreekt het is aan taalvaardigheid dat goed uit te drukken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() kan u de talloze posts lezen op dit forum, gaande van pesterijen van autochtone meisjes en hun vriendjes, de straatcriminaliteit en zwaar banditisme dat de pan uitswingt, gratuit geweld dikwijls met de dood als gevolg, groepsverkrachting (een woord dat hier in europa niet eens gekend was, voordat onze opgedrongen medeburgers hier toekwamen) etc etc etc. De lijst van het fraais dat we aan de islamaanhangers te danken hebben is quasi eindeloos.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Criminaliteit heeft hoofdzakelijk te maken met cultuur. Zoals we weten is religie een onderdeel van een cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele relatie tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit. Migranten worden voor identieke criminele feiten alleen vaker aangehouden dan autochtone Belgen. Het is slechts één van de verbijsterende resultaten van het voor ons land unieke, grootschalige onderzoek 'Verstedelijking, Sociale Uitsluiting van Jongeren en Straatcriminaliteit'. Onderzoek bij 4.700 jongeren in combinatie met een zeven maanden durende analyse van parketcijfers, leidt voor het eerst tot wetenschappelijke conclusies rond jeugdcriminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() het is dan toch raar dat bepaalde groepen in heel Europa in de statistieken oververtegenwoordigt zijn in de misdaadcijfers.
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 1 augustus 2010 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Wat snap je niet? Sus maakt allusie op een slachtofferrol en ik verwijs hem naar mijn post dat daar niets slachtofferrolsachtig in staat en dat het zijn vooroordelen zijn die spreken want ik ben immers niet antisemitisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik even bekijken wat zoal enkel mijn directe familie overkwam - Twee jonge Marokkanen, schoolvriendjes van mijn kinderen kwamen bij ons thuis langs en vertrokken met...twee fietsen die ze van de binnenplaats meepikten! - Dochterlief neemt jonge Marokkanen ( ook vrienden van school) mee naar dancings waarvan zij beweerden niet binnen te geraken, zelfde avond stelen zij haar gsm en spullen met de bedreiging niets te zeggen of ze zouden haar het ziekenhuis in slaan. -Vriendin komt was ophalen, ziet nog net hoe jonge Marokkaan autoruit inslaat en handtas meepikt. -Zoon beroofd door Marokkaanse vrienden van gsm, ook bedreigd, kop houden of pak rammel. -Nicht studeert in Brussel, mooi en helaas blond, verft haren om minder lastig gevallen te worden door de multiculturele verrijkers in haar buurt. - Zelf beroofd door jonge Marokkanen tijdens vergadering, kantoor geplunderd door jonge Marokkanen tijdens inbraak -Laat ik vooral mijn broer niet vergeten, overleden tijdens gevecht bij roofoverval in zijn woning, ook toevallig; dit keer maar één Marokkaan en een Turk.. En dan komt u even beweren dat criminaliteit en het moslim zijn niets met mekaar te maken hebben? Ligt dit aan "socio economische positie"? Das dan wel toevallig, daders zijn steeds moslim en slachtoffers zijn dit niet, wat een "toevalligheden" toch! En dan vergeet ik nog de schunnige opmerkingen op staat, de verbale agressie, het fysiek lastig vallen...maar van islam hebben we geen last hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw verhaaltje van sociale economische achtergrond klopt dus duidelijk niet. Vroeger zou men zoiets nog geslikt hebben maar de laatste jaren neemt men deze stelling niet meer dankzij de criminaliteitsrapporten.. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 1 augustus 2010 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In rusland is er veel maffia en criminaliteit op een heel gewelddadige manier en dat ligt ook niet aan het orthodoxe geloof. Sicilie heeft een erg gewelddadig verleden maar was toen ook al ultra katholiek, heeft niets niets niets met de bijbel te maken (al zijn er maffiosi die hun eigen patroon heilige hebben!!!) Wat wil dat zeggen, dat cultuur speelt een rol ok; de invulling en de manier waarop kan een rol spelen maar de moord blijft de moord, de overval blijft de overval en is alleen door gangsters zelf goed te praten. Dit ligt dus aan de socio economische positie idd. Iedere mens of het nu een moslim een christen of een jood of een weet ik veel wat is, weet wat goed en slecht is. Criminaliteit linken aan een cultuur is wat er met de joden in duitsland is gebeurd en is nergens goed voor en zoals precedent aantoont kan gevaarlijk zijn. Hoe kun je van gematigde moslims spreken als je geloofd dat de Koran aanzet tot geweld? ps: Innige deelneming voor je broer. |
|
![]() |
![]() |