![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() hela, 60 jaar betekent nog niet oud en dement he. Trouwens ING heeft de maatregel ingetrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als de bank mij gaat voorschrijven hoe ik mijn geld mag afhalen, dan verwissel ik onmiddellijk van bank. Net of iedereen die 60+ wordt, meteen gaat dementeren. Al dat betuttelen onder het mom van "we moeten de oudjes beschermen tegen stoute dieven" is gewoon een truk om het geld in handen van de bank te houden. Gelukkig heeft ING de maatregel moeten intrekken, zoals Omaplop hierboven al heeft vermeld.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich geen slechte regel als je zelf naar de bank kan gaan en zeggen dat je je limiet weer naar omhoog wil. En nogmaals... wie op pensioen of stempelgeld meer dan 1000 euro per week wil uitgeven, mag gerust naar een andere bank gaan. Er zijn er genoeg andere die uit zijn op de kapitaalkrachtige oudjes die ze dan rommelfondsen kunnen verkopen bij een bakje koffie en een sympathiek gezicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat we in de media ook mogen lezen, of hoe de media deze kwestie ook mogen laten uitschijnen, ik geloof niet in de perceptie van betutteling. Die marketeers van de Nederlandse trots ING zijn geen lomperikken.
Gepensioneerden hebben dikwijls al veel geld gespaard, hebben een gespijsde bankrekening, hebben een vermogen. Wat de bank wou beletten is de mogelijkheid om op korte tijd veel geld af te halen, het doemscenario voor een bank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 4 augustus 2010 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() t zal beteren, eens we in t kader van het betalen van de vergrijzing, alle eigendom van 60 plussers nationaliseren. gedaan met zagen en zeveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is 'aanvaardbaar' in de ogen van de modale burger ... éénmaal ingeburgerd kan er een stap verder gegaan worden.
Al eens stil gestaan bij bijvoorbeeld de (schandalige) controles in onze west-Europese luchthavens? Twintig jaar geleden zou dit absoluut niet aanvaard zijn Al eens stil gestaan bij de intussen miljoenen veiligheidscamera's overal om de hoek van de straat? Twintig jaar geleden zou dit absoluut niet aanvaard zijn Maar intussen is de zogenaamde 'onveiligheid' en ''terreurdreiging' zo ingeburgerd en aanvaard dat niemand (of toch niet genoeg) er nog bij stil staat.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 4 augustus 2010 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Het motto van de modale burger ... en wanneer hij het ziet gelooft hij het ook daadwerkelijk ... het wordt hoog tijd dat je echt eens een beetje tijd stopt in mijn draad over de geschiedenis van de Rothschilds ... je zou er zo veel wijzer uit worden ...
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dan die limiet/24 h zo hoog bij ING ? Ik geloof er weinig van, ofwel moet men een dikke zichtrekening hebben en het *extra aanvragen* bij de bank dan volg ik je wel. Want de standaard-max-bedragen - zonder extra aanvraag - zijn 20.000 BEF �* 26.000 BEF omgerekend; bij mijn bank is dat 620 € per 24 uur. Omgerekend ca. 25.000 Bef of 1/4. Men kan natuurlijk zijn 24h-limiet ook instellen hoe men wil, ook op 20 Euro per dag, voor sommigen die zichzelf niet in de hand hebben... - ik overdrijf nu - men moet gewoon even binnenlopen bij de bank... als men niet te lui is... ![]() hier een oud krantenartikel, toen het nog in frank was...: Citaat:
Stel voor je hebt al je limiet van 1000 € afgehaald aan een automaat in het begin van de week; dan zie je ergens iets liggen... enkel met bargeld betalen wat je heel graag wil hebben (na de sluitingsuren vd bank) en je hebt net niet genoeg geld, en... ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 4 augustus 2010 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons een beetje dieper kijken.....Eigenlijk zouden we af moeten van baar geld en die belachelijke ATM-machines,en dat ganse f*cking circuit met gepantserde geldwagens,en veiligheidsagenten,hetgeen bij gelegenheid al geeindigd is met blaffende riot-guns en ratelende Kalashnikovs in het straatbeeld..
En dus gaan we diegen "pesten" die nog graag van dergelijke ouderwetse rotzooi gebruik maken (tot ergernis van de rest van ons),en iedereen op kosten jagen... De eerste poging is mislukt,al is het maar omdat het over een machtig kiespubliek gaat (dat had ING eventjes uit het oog verloren),vandaar dat de politici over elkaar struikelden om op de radio te komen hieromtrent..... Maar als het U niet aanstaat,dan ga je toch op een ander? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 4 augustus 2010 om 10:26. |
![]() |
![]() |