![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwatsj. Men wil kinderen diets maken hoe de samenleving werkelijk in elkaar zit en die is heus niet opgebouwd uit alleen maar gelukkige gezinnetjes met mama, papa en 2,4 kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet willen zeggen dat bepaalde dingen niet mogen kunnen, dat heb ik niet gezegd, maar kinderen van 6 jaar hebben daar volgens mij geen enkele boodschap aan. Trouwens die gesubsideerde hersenspoelingen worden door serieuze ouders toch ongedaan gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat homo versus hetero betreft: ik denk dat de meeste mensen vandaag de dag wel volwassen genoeg zijn om in te zien dat dit geen punt (meer) is.
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Normen zijn ten eerste altijd "kunstmatig": ze hangen af van de maatschappij, en aangezien maatschappij dynamisch zijn, zijn normen ook dynamisch. Er bestaat maw geen "eeuwig- en altijddurende natuurnorm", net zoals er geen eeuwig en altijddurende statische natuur bestaat. Ten tweede kan je niet "zomaar alles" pushen totdat alles normaal bevonden wordt. Is het niet eerder omgekeerd? Door nieuwe inzichten vragen we ons af waarom sommige zaken als abnormaal worden bestempeld, terwijl ze in feite normaal zijn. Uit reactionaire overwegingen wordt dan eerder gepushed om (om wat voor reden ook, Freud had daar een dikke kluif aan ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een school moet deftige leerstof geven, met genoeg tijd voor degelijke sporten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet een school juist wel doen.
Het ene sluit het andere niet uit. Sport hoort in de vrije tijd. Niet op school.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien is er nood aan de introductie van homoseksuele moslims in de schoolboeken?
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Maar brengt dit geen conflict teweeg tussen een moslim familie en de school?
Neem nu practiserende moslims. Thuis, in de moskee, worden de kinderen opgevoed met de overtuiging dat homofilie des duivels is. Op school echter, moeten de kinderen leren dat het heel normaal is, en dat de koran wel verkeerd zal zijn. Indien de ouders dit te weten komen, zullen zijn dan geen afkeer geen hebben van die school? Hoe belachelijk of verkeerd dat die school is om een home als iets normaals te zien? Deze ouders zullen dan het gezag van de school niet meer aanvaarden. En wat krijg je dan, spijbelende alochtonen, met alle gevolgen van dien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |