![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Als zij in een coalitie zitten, kunnen zij zulke zaken niet doen. De coalitie zou al snel uiteenvallen. Ik hoop eigenlijk dat zoiets snel gebeurt, dan zijn we eindelijk van het VB vanaf!
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen onder Vlaams Blok meerderheidsbestuur vergelijken met Israël in Palestina lijkt me nogal serieus overdreven, want eenzelfde polarisatie tussen twee bevolkingsgroepen is daar bijlange na niet aanwezig, en wat het Vlaams Blok ook zou proberen (als uw mening over haar hedendaagse standpunten juist is), nooit kan ze zo een polarisatie teweegbrengen, of ze zou al allochtonen moeten omkopen om selectief in 'blanke' wijken te gaan relschoppen. Zero tolerantie staat of valt met tegenstellingen en ik geloof niet dat ze in Antwerpen (of België) zodanig erg zijn en zoveel mensen omvatten dat ze het gevaar kunnen vormen dat U beweert. De Belgen zijn geen moslim extremisten hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
...En als ze de absolute meerderheid hebben, welke zal dan de schade zijn? Geef voorbeelden van geplande 'zuivering'! Geef ook voorbeelden van geplande uitroeiing zoals beschieten van betogers met raketten, het vernielen van woningen... En als ge dat niet kunt geven, dan is uw uitleg toogpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk niet dat zij dat inzien. Ik heb hier voor mij 3 boeken liggen over Belgische schandalen.
'Het land van de duizend schandalen' van Dirk Barrez. 'Scandales et Péchés Capitaux' van Claude Herne en 'Affaire vous condernant - Texte du rapport sur les scandales de la RTT' van Jean Francis. ...En dan hebben we het nog niet over de Agusta-affaire, Ibramco, de WTC-projecten te Brussel, het Berlaimont gebouw,... Voor mijn part mogen ze gerust zekere hypothesen toepassen, dan zullen wij ook dezelfde redenering gebruiken... Wie denkt ge dat er gaat winnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wat we nu lezen en horen is nog niks in vergelijking met wat de regimemedia op 6 juni uit hun linkse mouw zullen schudden: 60 jaar landing van de geallieerde bezetters in Normandië. Dat zal pas echt ingezet worden tegen de rechtse nationalisten.
![]() |
![]() |
![]() |