![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() of een klap in je gezicht wegens overspelige onzekerheid
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie hier onbeschofte Ismam bashers en deftig discussierende moslims. Ik zie wie er het meest geloofwaardig uit de hoek komt. En ja, vooroordelen hebben over mensen op basis van hun afkomst is per definitie racistisch, dat heb ik al eerder aangetoond. Ik geloof graag dat we als mens toch al wat verder geëvolueerd zijn dan de xenofobe holbewoner van weleer, maar sommigen op dit forum doen me eerlijk gezegd twijfelen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees dat forummer moslim bekeringen als het brengen van cultuur ziet, Sugar Allah boven alles en iedereen ziet staan, ik lees hoe gehoorzaamheid aan mannen en het uitvoeren van bevelen als normaal worden gezien, dat een corrigerende tik voor vrouwen best kan, en ik lees hoe mondige mensen zoals een Sus en anderen daar met argumenten tegenin gaan. En hoe denkt u dan over de apartheid van goeden( moslims) en slechten( niet moslims) is dat ook geen discriminatie? Ontkent u dat dit ook bestaat? Hoe kijkt u naar jonge moslims die Westerse meisjes en vrouwen beledigen en bedreigen? Waarom zou dat zijn denkt u? Waarom denkt u wanneer een agent rel krijgt met een moslim, staan er binnen de korste keren minstens twintig die zich ermee bemoeien?Waar doen zij dit niet wanneer een niet moslim rel krijgt met een agent? Nog wat voorbeeldjes om over na te denken? Moslims discrimineren dus ook, maar volgens u zeggen zij vooral zinnige dingen? Ik denk juist van niet, de hier aanwezige moslims zijn gelukkig niet representatief voor de totale moslimbevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() nobody cares..
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsjahja, ik zei nog zo; "Begin geen mohammedanenkuren te krijgen of ik 'zwier' U buiten, terstond begon ie weer gezwind te 'zwieren'.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Excuseer, wat verzin je daar? Ik kan me nog goed herinneren dat ik gezegd heb: 1 vinger in mijn richting en ik breek het ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||||
|
![]() Net zoals die van u.
Your point beeing? Citaat:
Net zoals een vriend van me die meehelpt in de kerk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ge zit met vooroordelen tov van een groep mensen op basis van afkomst en religie, en dat is fout. Problemen moeten aangepakt worden, onafgezien door wie ze worden veroorzaakt. Dus zowel de allochtone als autochtone man die zijn vrouw slecht behandelt. Zowel de allochtone als autochtone nozems die geen respect kennen. Zowel de allochtone als autochtone tasjesdieven ... Allochtonen altijd de schuld geven van alles komt ten eerste zeer ongeloofwaardig over, en ruikt sterk naar historisch kwaad. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ali-s: Wat is er problematisch aan mijn mening dat mensen die zich bekeren ervoor zorgen dat de islam een deel wordt van het cultureel landschap van west europa? Zoniet pleit u voor een totalistische hegemonie wat in strijd is met het gelijkheidsbeginsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Er lijkt me toch een verschil te bestaan tussen een forum dat politics.be heet en een forum dat gelinkt is aan het damesblad libelle. Naar dat eerste forum komen mensen met de bedoeling te discussiëren over politiek. Het andere forum lijkt me dan weer eerder een plek om recepten uit te wisselen, modetips te vinden of eindeloos te kletsen over hoe schattig je het wel vond toen de baby op de vloer gescheten had. Zo'n forum levert dan ook relatief weinig werk op voor de wellicht vrijwillige moderatie. Dit in tegenstelling blijkbaar tot het politieke subforum. Dus besluit libelle rustig opnieuw haar forum voor te behouden voor haar doelgroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft vreemd, woorden als; 'gelijkheidsbeginsel' uit de mond van een mohammedaan, alsof ie het nèt zelf heeft uitgevonden!
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Dat klopt, maar als ik de berichten die ik hoor mag geloven, kwam er maar een onderwerp aan bod: de islam. Dat is weinig verwonderlijk, want de doorsnee forum(m)(st)er zit daar niet om over politiek te praten. Blijven nog over: de "professionelen", lui die hun bepaalde zaak zò belangrijk vinden dat ze er overal over willen beginnen, de trollen (aan beide kanten van het politieke spectrum), de platte racisten (jaja, ook die bestaan). Het overmijdelijke gevolg is dat de verziekte sfeer op zo'n subforum overslaat naar andere subfora. Dan kan het beledigen, het gedreig en meer van dat fraais beginnen.
Als dat specifieke forumonderdeel een stroom aan klachten genereert, dan zijn er verschillende opties: je kan een uitgebreid team moderators elke klacht laten onderzoeken, vervolgens sancties opleggen en dan het spelletje beginnen spelen met bannelingen die hun ban proberen te omzeilen en alles in het werk stellen om je forum naar de kloten te helpen uit wraak voor het aangedane onrecht. Of je concentreert je terug op je kernactiviteit en stoot het problematische forumonderdeel af. Wat nu dus gebeurd is. Simpele oplossing. |
![]() |
![]() |