Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2010, 23:12   #41
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
ben je zelf slachtoffer geweest van huishoudelijk geweld ofzo
Wat is dat misschien, huishoudelijk geweld?

Jezelf aan een strijkbout branden? Over de stofzuigerslang struikelen?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:19   #42
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Wat is dat misschien, huishoudelijk geweld?

Jezelf aan een strijkbout branden? Over de stofzuigerslang struikelen?
of een klap in je gezicht wegens overspelige onzekerheid
Oud 14 augustus 2010, 23:21   #43
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wordt hier gedreigd en harde racistische grappen gemaakt?
Yep.

Citaat:
U zit bij het subforum integratie en integratie, gezien het hoge aantal moslims lijkt het me logisch dat mensen hun gedacht zeggen over islam, is dat voor u dan discriminatie?
Ge kunt op een deftige manier en een onbeschofte manier discussieren.
Ik zie hier onbeschofte Ismam bashers en deftig discussierende moslims.

Ik zie wie er het meest geloofwaardig uit de hoek komt.

En ja, vooroordelen hebben over mensen op basis van hun afkomst is per definitie racistisch, dat heb ik al eerder aangetoond.
Ik geloof graag dat we als mens toch al wat verder geëvolueerd zijn dan de xenofobe holbewoner van weleer, maar sommigen op dit forum doen me eerlijk gezegd twijfelen.
Oud 14 augustus 2010, 23:23   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ben je zelf slachtoffer geweest van huishoudelijk geweld ofzo
J�*, mijn wasmachine heeft vandaag mijn droogkast aangevallen!
Hoezo?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:37   #45
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Yep.

Ge kunt op een deftige manier en een onbeschofte manier discussieren.
Ik zie hier onbeschofte Ismam bashers en deftig discussierende moslims.

Ik zie wie er het meest geloofwaardig uit de hoek komt.

En ja, vooroordelen hebben over mensen op basis van hun afkomst is per definitie racistisch, dat heb ik al eerder aangetoond.
Ik geloof graag dat we als mens toch al wat verder geëvolueerd zijn dan de xenofobe holbewoner van weleer, maar sommigen op dit forum doen me eerlijk gezegd twijfelen.
Dat is dan niets meer dan uw persoonlijke mening.
Ik lees dat forummer moslim bekeringen als het brengen van cultuur ziet, Sugar Allah boven alles en iedereen ziet staan, ik lees hoe gehoorzaamheid aan mannen en het uitvoeren van bevelen als normaal worden gezien, dat een corrigerende tik voor vrouwen best kan, en ik lees hoe mondige mensen zoals een Sus en anderen daar met argumenten tegenin gaan.

En hoe denkt u dan over de apartheid van goeden( moslims) en slechten( niet moslims) is dat ook geen discriminatie?
Ontkent u dat dit ook bestaat?
Hoe kijkt u naar jonge moslims die Westerse meisjes en vrouwen beledigen en bedreigen?
Waarom zou dat zijn denkt u?

Waarom denkt u wanneer een agent rel krijgt met een moslim, staan er binnen de korste keren minstens twintig die zich ermee bemoeien?Waar doen zij dit niet wanneer een niet moslim rel krijgt met een agent?

Nog wat voorbeeldjes om over na te denken? Moslims discrimineren dus ook, maar volgens u zeggen zij vooral zinnige dingen?
Ik denk juist van niet, de hier aanwezige moslims zijn gelukkig niet representatief voor de totale moslimbevolking.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:40   #46
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
of een klap in je gezicht wegens overspelige onzekerheid
Dat noemen we dus huiselijk geweld in het Nederlands. Niet huishoudelijk geweld.
Oud 14 augustus 2010, 23:41   #47
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
J�*, mijn wasmachine heeft vandaag mijn droogkast aangevallen!
Hoezo?
Oud 14 augustus 2010, 23:43   #48
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat noemen we dus huiselijk geweld in het Nederlands. Niet huishoudelijk geweld.
nobody cares..
Oud 14 augustus 2010, 23:44   #49
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...hmmm...en wat is; 'overspelige onzekerheid'?
Oud 14 augustus 2010, 23:46   #50
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsjahja, ik zei nog zo; "Begin geen mohammedanenkuren te krijgen of ik 'zwier' U buiten, terstond begon ie weer gezwind te 'zwieren'.
Oud 14 augustus 2010, 23:47   #51
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees dat forummer moslim bekeringen als het brengen van cultuur ziet, Sugar Allah boven alles en iedereen ziet staan, ik lees hoe gehoorzaamheid aan mannen en het uitvoeren van bevelen als normaal worden gezien, dat een corrigerende tik voor vrouwen best kan, en ik lees hoe mondige mensen zoals een Sus en anderen daar met argumenten tegenin gaan.

En hoe denkt u dan over de apartheid van goeden( moslims) en slechten( niet moslims) is dat ook geen discriminatie?
Hoe kijkt u naar jonge moslims die Westerse meisjes en vrouwen beledigen en bedreigen?

Waarom denkt u wanneer een agent rel krijgt met een moslim, staan er binnen de korste keren minstens twintig die zich ermee bemoeien?Waar doen zij dit niet wanneer een niet moslim rel krijgt met een agent?

Nog wat voorbeeldjes om over na te denken? Moslims discrimineren dus ook, maar volgens u zeggen zij vooral zinnige dingen?
Ik denk juist van niet, de hier aanwezige moslims zijn gelukkig niet representatief voor de totale moslimbevolking.
Ja, ik stel mijn religie boven alles, dat ga ik niet ontkennen. Maar is dat dan een probleem voor tante Alice? Ik hou me aan de wetten van dit land dus ik zie het probleem niet echt.

Excuseer, wat verzin je daar? Ik kan me nog goed herinneren dat ik gezegd heb: 1 vinger in mijn richting en ik breek het
Oud 14 augustus 2010, 23:48   #52
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
...hmmm...en wat is; 'overspelige onzekerheid'?
Dat zal het globaal medium vast wel uit kunnen leggen, hoewel, naar zijn eigen zeggen 'cared nobody', en wie ben ik om te betwisten dat men beter niets geeft om zijn uitspraken?
Oud 14 augustus 2010, 23:49   #53
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals die van u.
Your point beeing?

Citaat:
Ik lees dat forummer moslim bekeringen als het brengen van cultuur ziet
Een visie die ik niet deel, maar die bij vele godsdiensten aanwezig is.

Citaat:
Sugar Allah boven alles en iedereen ziet staan
Net zoals een vriend van me die meehelpt in de kerk.

Citaat:
ik lees hoe gehoorzaamheid aan mannen en het uitvoeren van bevelen als normaal worden gezien, dat een corrigerende tik voor vrouwen best kan
Net zoals mijn vadsige (autochtone) buur (paar huizen verder) en nog vele mensen jammer genoeg.

Citaat:
en ik lees hoe mondige mensen zoals een Sus en anderen daar met argumenten tegenin gaan.
Gij noemt het argumenten, ik noem het platvloerse beledigingen.

Citaat:
Mensen discrimineren, niet Moslims, het is daar dat ge imho in de fout gaat.
Ge zit met vooroordelen tov van een groep mensen op basis van afkomst en religie, en dat is fout.

Problemen moeten aangepakt worden, onafgezien door wie ze worden veroorzaakt.
Dus zowel de allochtone als autochtone man die zijn vrouw slecht behandelt.
Zowel de allochtone als autochtone nozems die geen respect kennen.
Zowel de allochtone als autochtone tasjesdieven
...

Allochtonen altijd de schuld geven van alles komt ten eerste zeer ongeloofwaardig over, en ruikt sterk naar historisch kwaad.

Citaat:
Citaat:
Oud 14 augustus 2010, 23:50   #54
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zal het globaal medium vast wel uit kunnen leggen, hoewel, naar zijn eigen zeggen 'cared nobody', en wie ben ik om te betwisten dat men beter niets geeft om zijn uitspraken?
Ben ook best benieuwd..overspelige onzekerheid....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:57   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oké, gewoon afwachten of de globale me dat nog gaat uitleggen .... of stillekes laten doodbloeden...figuurlijk dan eh.
Oud 14 augustus 2010, 23:59   #56
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ali-s: Wat is er problematisch aan mijn mening dat mensen die zich bekeren ervoor zorgen dat de islam een deel wordt van het cultureel landschap van west europa? Zoniet pleit u voor een totalistische hegemonie wat in strijd is met het gelijkheidsbeginsel.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2010, 00:05   #57
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wordt hier gedreigd en harde racistische grappen gemaakt?
U zit bij het subforum integratie en integratie, gezien het hoge aantal moslims lijkt het me logisch dat mensen hun gedacht zeggen over islam, is dat voor u dan discriminatie?
Er lijkt me toch een verschil te bestaan tussen een forum dat politics.be heet en een forum dat gelinkt is aan het damesblad libelle. Naar dat eerste forum komen mensen met de bedoeling te discussiëren over politiek. Het andere forum lijkt me dan weer eerder een plek om recepten uit te wisselen, modetips te vinden of eindeloos te kletsen over hoe schattig je het wel vond toen de baby op de vloer gescheten had. Zo'n forum levert dan ook relatief weinig werk op voor de wellicht vrijwillige moderatie. Dit in tegenstelling blijkbaar tot het politieke subforum. Dus besluit libelle rustig opnieuw haar forum voor te behouden voor haar doelgroep.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2010, 00:08   #58
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Blijft vreemd, woorden als; 'gelijkheidsbeginsel' uit de mond van een mohammedaan, alsof ie het nèt zelf heeft uitgevonden!
Oud 15 augustus 2010, 00:09   #59
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Er lijkt me toch een verschil te bestaan tussen een forum dat politics.be heet en een forum dat gelinkt is aan het damesblad libelle. Naar dat eerste forum komen mensen met de bedoeling te discussiëren over politiek. Het andere forum lijkt me dan weer eerder een plek om recepten uit te wisselen, modetips te vinden of eindeloos te kletsen over hoe schattig je het wel vond toen de baby op de vloer gescheten had. Zo'n forum levert dan ook relatief weinig werk op voor de wellicht vrijwillige moderatie. Dit in tegenstelling blijkbaar tot het politieke subforum. Dus besluit libelle rustig opnieuw haar forum voor te behouden voor haar doelgroep.
Het was een subforum over 'politiek' Steve!
Oud 15 augustus 2010, 00:22   #60
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was een subforum over 'politiek' Steve!
Dat klopt, maar als ik de berichten die ik hoor mag geloven, kwam er maar een onderwerp aan bod: de islam. Dat is weinig verwonderlijk, want de doorsnee forum(m)(st)er zit daar niet om over politiek te praten. Blijven nog over: de "professionelen", lui die hun bepaalde zaak zò belangrijk vinden dat ze er overal over willen beginnen, de trollen (aan beide kanten van het politieke spectrum), de platte racisten (jaja, ook die bestaan). Het overmijdelijke gevolg is dat de verziekte sfeer op zo'n subforum overslaat naar andere subfora. Dan kan het beledigen, het gedreig en meer van dat fraais beginnen.

Als dat specifieke forumonderdeel een stroom aan klachten genereert, dan zijn er verschillende opties: je kan een uitgebreid team moderators elke klacht laten onderzoeken, vervolgens sancties opleggen en dan het spelletje beginnen spelen met bannelingen die hun ban proberen te omzeilen en alles in het werk stellen om je forum naar de kloten te helpen uit wraak voor het aangedane onrecht.

Of je concentreert je terug op je kernactiviteit en stoot het problematische forumonderdeel af. Wat nu dus gebeurd is. Simpele oplossing.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be