![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik bezie dat allemaal veel objectiever. Ik stel enkel vast dat zij wél enorm veel Nobelprijzen hebben, en ik vraag mij af waarom ? Toch niet omdat het buitengewoon stomme mensen zijn zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch nog liever een intelligentietest, hoe weinig cultuurvrij die ook is, dan intelligentie van een volk menen te moeten afleiden uit het aantal nobelprijzen dat ze kregen. Oost Aziaten hebben een groter hersenvolume dan blanken of Joden. Waarom zouden ze dan niet meer nobelprijzen gekregen hebben? Wel...omgevingsfactoren. Maar waarom moeten het dan perse genetische factoren zijn waarom Joden wel nobelprijzen krijgen? ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat dat hersenvolume van de Oost aziaten betreft heb ik wel een idee : en als dat nu eens genetisch bepaald zou zijn ? Erfelijk zoals men het vroeger zegde. " Een kat maakt geen honden ", " de appel valt niet ver van de boom " enz enz ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Analogie: In Indonesie gelden Molukkers, van alle volken binnen dat land, als de beste zangers. Genetisch? Van nature een betere stem? Neen. Over het algemeen zijn Molukkers christelijk en zijn ze gewend veel te zingen (in de kerk). Het gaat dus gewoon om (meer) geoefende zangers. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Epigenetica http://www.exploremagazine.nl/eerher...er.69042.lynkx Laatst gewijzigd door den dinges : 20 augustus 2010 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mijn part blijf je volharden in die mythes. Jammer voor het doorbreken van het isolement echter. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 augustus 2010 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Dank je. Dank je. DANK JE, Johan.
Joden zijn dus NIET aan die Nobelprijzen gekomen omdat ze , dankzij hoge aangeboren intelligentie, minder dan de anderen voor moesten doen. Ze zijn dus aan de nobelprijzen gekomen dankzij volhouden, zweten, en keihard werken. Dat is pas verdienstelijk. Nogmaals dank voor dit ENORME compliment. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 augustus 2010 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bewijzen moet ik nog zien van superieure intelligentie. Onderzoek toont dat het gemiddeld IQ in Israël lager ligt dan bv. België. 't is trouwens gegund, en zoals Francientje een beetje laat beseft is het inderdaad verdienstelijker geen genetische verklaring hiervoor aan te hangen. Dat vond ik al vanaf het begin van deze discussie, maar ik besef ook wel dat voor sommigen enkel ja knikken niet gelijk staat aan antisemitisme. Hoe zou dat komen? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 augustus 2010 om 19:00. |
||
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder, kijk eens met mij naar deze I.Q. - wereldlijst :http://forum.fok.nl/topic/1315608 Belgium : IQ= 100 Israël : IQ= 94 Maar ! In Israël wonen ook 20 % arabieren die meegeteld worden in het landelijk gemiddelde.http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisc...3%ABli%C3%ABrs In België hebben wij " enkel " een slordige 10 % allerlei allochtonen waarvan velen uit Afrika en Noordafrika. Kan dit het hogere gemiddelde van België mischien verklaren ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja gewoon het feit dat ik hier een paar kanttekeningen plaats bij een genetische verklaring voor vermeende superieure intelligentie als oorzaak voor het winnen van prijzen, is voor sommigen al voldoende om iemand van atisemitisme te verdenken, dat is tussen de regels niet moeilijk te lezen. Zo handelen is ook een vorm van racisme. Het toont hoe men eigenlijk zelf is. Deze opmerking is wel niet persoonlijk bedoeld Dinges. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 augustus 2010 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 20 augustus 2010 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
verschillende zaken gesuggereerd. Die volgens mij stuk voor stuk geldig blijven. 'Survival of the fittest' heeft weinig met superieure intelligentie te maken, trouwens. Het betekent hoogstens : minder personen met een QI onder de 100. Maar maak je geen zorgen. Zodra een volk normaal kan leven én groeien stijgt dat aantal weer. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stelt gij in uw zelfverklaarde ''objectiviteit'' dan ook vast dat ze eveneens oververtegenwoordigd zijn in zwaar criminele en immorele activiteiten? Meyer Lansky, de (russische - internationale) joodse mafia Mogilevich,Gaydamak die het land geplunderd hebben, Yagoda, Kaganovitch en het moordende joodse bolsjevisme dat tientallen miljoenen mensen vermoord heeft komt dat ook door hun hoger dan gemiddeld IQ? Dat tribalisme, favoritisme, de ''politieke'' lobby, joodse loges, racketeering, overdreven etnocentrisme, de ''joodse agenda'' en het zionisme ook wel een rol speelt in joodse controle en ''superioriteit'' zullen we ook maar beter niet zeggen. Net zoals dat de joodse controle van media, de pers, hollywood, etc er voor zorgt dat al het vuil goed toegedekt blijft en afgeleid kan worden naar anderen zoals ''de moslims'', de russische mafia, de nazi's, de antisemieten en dat het positieve goed naar voren wordt geschoven. Wake up pal. Oops... joodse identiteit en superioriteit mag enkel benadrukt worden als het positief is. Als het negatief is, dan is het gewoon in elke gemeenschap terug te vinden... |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kunt je ook nog een paar andere zaken afvragen: Waarom kiezen Joden altijd voor de linkse partituur?
Uitvinders van het Bolsjwisme; het extreem communisme. Dat alles kwam uit Joodse hersenspinselen en heeft de mensheid niet veel goeds gebracht. Achter het conglomeraat Israël staan Joodse namen verscholen, namen die iedere keer weer terugkomen als er politieke schandalen opduiken of bij poltiek knoeiwerk. Daarna moet ik ook eens de punten benadrukken die Straddle aanhaalt. Zéér veel positieve zaken maar ook evenveel negatieve, waarvan 'tribalisme en favoritisme' veruit de belangrijkste punten zijn. Dat moet ook een keer worden gezegd.
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |