![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel particulieren doen er aan netbanking? Tikken dagelijks braaf al hun paswoordjes in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar on-topic :
Ik gebruikte in mijn Windows dagen het gratis AVG. Ik had de indruk dat betaalde intivirusprogs mijn systeem veel trager deden lopen. Het is dus kiezen tussen twee nadelen. Maak backups. Dat is de beste raad die je kan geven en krijgen. 'Ghost' was jaren geleden een pareltje van een programma. Als er dan onverhoopt toch iets gebeurt, kan je altijd terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maak van die betaalde misschien eerder bepaalde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook nog gebruikt maar het werd heel gevaarlijk met dat ding. Op de duur dan toch maar iets gekocht en mijn computer is helemaal niet traag geworden. Al weet ik niet of ze intussen beter zijn geworden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 augustus 2010 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondanks alle goede bedoelingen van antiviri progs. Het was inderdaad Norton dat m'n systeem lam legde. Dat heeft dus maar eventjes mogen meedraaien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.av-comparatives.org/image...ummary2009.pdf Hieruit blijkt dat Microsoft Security Essentials en Avira goed uit te test komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Je kan even veilig aan netbanking doen en wachtwoorden intypen met gratis virusscanners. Daar zit de (eventuele?) meerwaarde niet in.
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 22 augustus 2010 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar mijn argument was niet dat OS X veiliger zou zijn dan Windows. Persoonlijk denk ik zelfs dat men de laatste tijd bij Microsoft meer oog heeft voor security dan bij Apple. Ik had het echter over risico's. Citaat:
![]() Dat artikel is al verouderd, ze hebben het nog over het sucky Avast 4.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus ik ga lekker blijven waar ik ben denk ik.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() hier is een nieuwe testresultaat van het Duits AV-Test.
http://www.av-test.org/certification...on_asc&lang=en http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2607228 Hierbij komen AVG en MSE als beste uit de hoek als gratis virusscanners. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gebruikt er nu ook vista? Zulke rotzooi wil je toch niet op je computer?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volmondig met je eens. De release van Vista was voor mij hét moment om al mijn twijfels i.v.m. een ander OS opzij te zetten. Ik hoop voor de talloze gebruikers dat Windows 7 een schot in de roos wordt. Dat wordt het voor Microsoft financieel zeker en vast ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Windows 7 is nu al een succes, samen met Windows live en office 2010. Microsoft is terug op de goede weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve zijn movie maker. Die zuigt golfballen door een tuinslang. |
|
![]() |
![]() |