![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen, ik ben van mening dat Europa, en Amerika, een nieuwe buitenlandse aanpak moeten instellen
Ze moeten de democratie opdringen aan andere landen, Deze planeet wordt kleiner en kleiner, we kunnen niet toekijken hoe andere landen onze planeet kapotmaken |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() maar hij had ze er wel eerst ingestoken he.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() is dat nu ook al verboden?
wat is het volgende dat je erg vindt en wil verbieden? Homo's? Overspel?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Neen, met homo's kan ik goed opschieten. Je weet wel, liever 2 autochtone holebi's dan 2 autochtone hetero's bij wijze van. Ja, mij zal je niet zien treuren als er een verbod kwam op overspel.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat je nergens schreef dat je islamofobie wil verbieden. Punt is, wat is er mis met een gezonde dosis islamofobie? ![]() Trouwens, volgens mij bestaat dat niet eens islamofobie. Een fobie is een ONgegronde en ziekelijke angst voor een bepaald iets. ik geloof niet dat mijn angst voor de islam ongegrond is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik vind de term islamhaat gepaster dan islamofobie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedacht me net iets eigenlijk. Een belangrijk deel van de kern-kennis die Pakistan via Khan heeft binnengehaald, was opgedaan in Nederland. Had dat genie nu eens gekeken naar de waterwerken in Nederland, had Pakistan nu drogere voeten gehouden.
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Day 16 van de ramadam In the name of he religion of peace, terror attacks 103 deads 472 In the name of all other religions 0 deads 0 Je zou voor minder een fobie krijgen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 augustus 2010 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En islamhaat gaat voor mij al niet op. Een overweldigend gevoel van walging als het over de islam en al zijn aberaties gaat, komt een stuk dichter in de buurt wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2+ duidelijker kan toch niet?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 28 augustus 2010 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Om dan "minuten pomptijd" als maatstaf te nemen is debiel. Ongeveer even debiel als "hectaren opbrengst van een weide"
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je de bedragen gaat vergelijken, zie je toch wel een heel scheefgetrokken verhouding, en dat tijdens de maand van naastenliefde en versterving voor de Moslims, de Ramadam.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat deze mensen geholpen moeten worden. Dat anderen hen niet helpen is des te meer een reden waarom wij dat wel zouden moeten doen. Ze zullen ons dankbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |