![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zeg dit alleen maar om aan te tonen dat het argument "oh ik heb mijn auto absoluut nodig om op mijn werk te geraken" vaak zwaar overroepen is en dat blijkt ook als men vergelijkt met welk medium we ons verplaatsen in vergelijking met onze Noorderburen bij gelijke afstanden.
Laatst gewijzigd door Blue Sky : 25 augustus 2010 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb absoluut geen auto nodig. Toch heb ik er een. Ik heb absoluut geen moto nodig. Toch rijd ik met een rond. Mijn vrouw heeft absoluut geen auto nodig. Toch heeft ook zij een. (een diesel 1900 turbo, die we al 13 jaar hebben, maar toch ...). Wat moet ik anders doen met de zelfs redelijk weinige centen die ik heb ? Dingen die gij plezant vindt, maar ik niet, misschien ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met de fiets zou het makkelijker en sneller gaan, maar met een kleintje+extra bagage niet erg praktisch. Zeker niet als je rekening houdt met een zekere dresscode op het werk. Laatst gewijzigd door Sammael : 25 augustus 2010 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij hebt waarschijnlijk ook een horloge nodig voor je werk; wilt ge daar ook een korting voor op de btw, die ik dan wel zou moeten betalen ? Ge hebt uw forfaitaire of uw bewezen onkosten, en punt aan de lijn. Maar wat ik eigenlijk wou zeggen: de VAB is zo vriendelijk om mij altijd een mailke te sturen (geen paniek: 't is maar een nieuwsbrief) als er een nieuwe studie is. En wat leest schoofzakske daar in ? Helemaal onderaan ? Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof, Om een beetje te besparen koopt iemand zijn nieuwe buffetkast in flatpack bij Ikea. En dan met die doos van 3 meter lang en 55 kg zwaar de bus op.
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]() Allemaal dikke zeveraars........... en dieven zijn het !
gaan ze gauwkes nog ne keer de kleine man die niet de middelen heeft om zich een duur nieuwe voituur te kopen maar het met een "okkosje" moet stellen wat extra geld uit zijn zakken kloppen.... terwijl ze er niet eens in slagen om een milieuvriendelijk en volledig electrisch aangedreven voertuig in te schrijven.... in onze buurlanden duurt zoiets een week of twee..... hier bij ons zijn ze er na drie maanden nog niet uit hoe ze de papieren moeten vergunnen............. triestig, zéér triestig ! ![]()
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft Bart Dewever hiermee te maken?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.826601
Niet (te) druk over maken..dat is waarschijnlijk om de 'gesubsidieerde' roetfilters te 'pushen'.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand mag armer worden.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Polen moet zo vlug als mogelijk, maar ook op alle vlakken, gelijk komen met Spanje en de rest van de EU. Voor de win-win-situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie wat ik iedere dag zie.
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een gezaag over de kost van auto's...
Sinds ik uit Belgie vertrokken ben heb ik er geen meer. In Belgie was een auto hebben nooit een probleem. Hier kost een nieuwe Ford Focus, hetzelfde als waar ik laatst mee reed bij ons, 51000 Euro inclusief de lokale BIV. Klagen dat auto's te duur zijn in Belgie is belachelijk. Als ze zo onoverkomelijk duur waren, zou er geen auto per twee inwoners in het land rondrijden. Hier is er een auto per 6.5 inwoners. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij zijn die gesubsidieerde dunne doekjes tegen het bloeden enkel voor diesels die euro 3 en euro 4 norm hebben, de oudere vallen allemaal uit de boot. Euro 3 norm werd verplicht voor nieuwe wagens op **1 jan 2001 dus alle > 10 j diesels vallen al uit de boot. *http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/es0716554 *http://www.kein-diesel.at/berichte_34.htm **http://de.wikipedia.org/wiki/Abgasnorm Denken die politiekers nu allemaal zo simpel ? Citaat:
Kan men wel opzoeken, mss van hieruit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Roetfilter#Nadelen http://de.wikipedia.org/wiki/Dieselr...lfilter#Kritik de andere wiki´s blijven oppervlakkig en kritiekloos
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 26 augustus 2010 om 12:17. |
||
![]() |
![]() |