![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
want dat is wat er met het europese volk en cultuur gebeurt. een demografische en culturele aanval op het authentieke europa. en iedereen heeft het recht zich te verdedigen, toch? is europa het misschien niet waard om behouden te blijven? ik dacht het wel. immers, de mensheid heeft haar huidig ontwikkelingspeil zo goed als volledig aan de europeanen te danken. de authetieke, blanke europeaan ligt aan de basis van zowat alle grote wetenschappelijke, technologische en culturele verwezenlijkingen, of je dat nu leuk vindt of niet. we zullen er maar van uit gaan dat dat toeval is. maarja, het is tegenwoordig voor de authentieke europeaan verboden om trots te zijn natuurlijk. men duwt ons geregeld onze nieuwe identiteit door de strot: de bange blanke man. een zorgvuldig gekozen titel met als bedoeling de natuurlijke neiging tot dominantie, dewelke een eigenschap is van de sterken, te beschouwen als een vorm van 'angst'. de bange blanke man heeft zichzelf weg te cijferen. hij heeft immers niets om trots op te zijn, of om zijn recht op voorbestaan te rechtvaardigen. trots is een exclusief voorrecht van negers, arabieren, islamieten etc. god weet waarom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Mitgard"]
Citaat:
Wat zou je kiezen headinajar? Dat er nu geen slachtoffers meer vallen en dat irak in vrede opgebouwd word zodat Bush weer in goed daglicht komt te staan, dat de terroristen gefaald hebben. Dat er toch nog wapens gevonden worden zodat ze toch gelijk hadden en Saddam zoals altijd al een tiran en leugenaar zal blijven? En dat de irakezen aan hun leven kunnen beginnen. OF Dat de aanslagen blijven duren, dat er doden blijven vallen, dat Bush en zijn vriendjes ongelijk krijgen en moeten vertrekken. Dat er geen wapens meer gevonden worden. Dat irak niet opgebouwd kan gaan worden. En dat alles dus voor niets is geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat doet hier niets ter zake. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
De term "sterk" kun je ook vanuit 101 standpunten bekijken hoor, Mitgard. Ik kan jouw ook als "zwakke" beschouwen en mezelf als "sterke" met 1 of andere twisted logica, maar mij interesseert zulk irrationeel kromdenken niet. Citaat:
![]() Geweld plegen om je "trots" te verdedigen is gewoon achterlijk. De blanke man is niet superieur en het "Arische Ras" bestaat niet. Probeer dat eens te realiseren en je zit al een stukje dichter bij je terugkeer naar de werkelijkheid. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is echt wel de belachelijkste post die jij ooit gedaan hebt. Je bekritiseerd een mogelijk antwoord op je vraag vooralleer ik op de vraag geantwoord heb... Nu bewijs je toch echt wel dat je ten einde raad bent met je argumentaties. Je maakt jezelf gewoon belachelijk illwill... Dit is te grappig om los te lopen. ![]() Citaat:
Trouwens je bent weeral de discussie aan het saboteren. Eigenlijk had ik gelijk en jij hebt geen enkel deftig argument dus dan begin je maar over de oorlog in Irak en zuig je vanalles uit je duim dat ik daarover zou denken... Typisch! Dus iedereen die niet extreem-rechts is, is dus een terroristen-lover... Het is toch al ver gekomen! Gezond verstand is dus verboden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo te zien is het toch geen duimzuigen é. 8) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je wil discutiëren over de de oorlog in Irak, doe dat dan in het forumonderdeel Buitenland. De discutie hier ging over Volksstormer's etnische zuiveringen. Is dat onderwerp soms te lastig voor jouw dat je er wil van gaan lopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() de arabische beschaving heeft hoogstens ooit invloed gehad op de europese. dat is normaal, en doet geen enkele afbreuk aan de prestaties van de europeanen inzake wetenschap, cultuur en technologie. we hebben helemaal niets cadeau gekregen. zo ging dat niet destijds ![]() Citaat:
Citaat:
het gaat hier ook niet over trots. het gaat over het welzijn en de toekomst van de europeanen. ik spreek niet over superioriteit of arisch ras. ik kan enkel maar vaststellen dat de meeste authentieke europeanen blank zijn. wat is het arische ras? het blanke ras? bestaat dat niet? verklaar je nader. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De wiskunde die aan de basis ligt van onze wetenschap komt van daar. Citaat:
Leg eens precies uit wat jij daaronder verstaat. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdraai niets. Jij zei dat je er niet op kon antwoorden. Heb je dat dan niet gezegt misschien? Waarom zou je trouwens niet KUNNEN kiezen dan? Je hebt het nu toch gedaan. Maak het jezelf niet altijd zo moeilijk en antwoord op mensen hun vragen ipv rond de pot te draaien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, ik heb hier verder niets meer aan toe te voegen. Nu terug On-topic aub... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, maar ik ben al wakker...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Om terug ontopic te komen (en het gezaag en de desinformatie van illwill opzij te zetten) :
Ik had dus aan Mitgard gevraagd wat hij verstaat onder het "biologisch-evolutionaire standpunt" ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() OCh als het enkel en alleen was bedoeld om van het onderwerp af te wijken dan had je gewoon meteen geantwoord wat je dus wel kon inderdaad! en dan was je er vanaf geweest. Nu zijn we beiden meerdere postings bezig geweest voor 1 klein antwoordje. Triestig hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op die manier, en dat is het wonder van het Leven, evolueert de natuur naar steeds 'betere' organismen. sneller, sterker, intelligenter... telkens wordt het arsenaal aan levende organismen ge-update. als er een god bestaat, heeft hij een fantastisch plan ontworpen om zijn schepping, het Leven, zich autonoom progressief te laten ontwikkelen. het voorlopig eindpunt van deze organische evolutie vormt de mens. cool hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nadien toonde de islam dan zijn ware gelaat en begon zijn heilige oorlog tegen de oude en niet-Arabische heiligdommen.
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (Rotterdam ligt op 80 km van Antwerpen!)
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elk politiek stelsel is dus een oligarchie en macht - naast principes - is een wezenlijk onderdeel van elke politiek. Een oligarchie der besten moet het uitgangspunt zijn van elk politiek stelsel, wat op verschillende wijzen kan verwezenlijkt worden. Het belang van macht ontkennen - of vervangen door 'rechtvaardigheid' - en de oligarchie vermommen is vals en verzwakt de hele gemeenschap die onder de voogdij van zo'n regime staat.
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prachtige tekst, Stormer, en vexille, er is geen speld tussen uw standpunt te krijgen, echt, ik lees graag wat je hier neertypt. Je legt de vinger op de wonde.
![]() |
#59 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je misschien beter naar Afganistan verhuist, daar is het uitgangspunt bij de meesten nog steeds de wet van de sterksten. Citaat:
![]() Zou U zo'n maatschappij nog even "leuk" vinden mocht U in zo'n regime leven ergens aan de onderste lagen? Citaat:
Door mensen hun persoonlijke ambities, talenten en dromen te ontkennen en door hen hardhandig te onderwerpen veranderd U hen in slaven zonder wil en zonder hoop. Op die manier verzwakt U hen alleen maar. Een mens heeft nu eenmaal al die zaken nodig om zichzelf "gelukkig" te kunnen voelen en een mens die nooit gelukkig is, wordt depressief. Dat is nu eenmaal onze echte natuur. U vergelijkt mensen met insecten. Wat U ook vergeet is dat de mens een emotioneel wezen is. Misschien is het mogelijk dat U het concept van emoties niet kan bevatten, wat U dan een psychopaat maakt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vexi, hoofd koel en de voeten warm houden, jongen! Niet meteen beginnen schelden, dat is pas raaskallen! Mooie agrumentatie: nik, noppes, nada... In woede wegvegen. Arme, arme Vexi! Maar, ego te absolvo a peccatis tuis..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |