![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wat heeft dit met "bepaalde IT pubers " te maken en wie zijn dat dan wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoofddoek geen probleem voor mij,boerka daarentegen zouden moeten verbieden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Suqar
Preken niet. Maar ga eens na in eigen kringen of ze het niet toepassen. Wanneer een moslim mij niet afrekent, doe ik dat ook hem niet.
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() al waren ze van mars, het gaat over het gedrag dat ze leuk en geliefd maakt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enerzijds zit er een staalhaarde waarheid in, anderzijds een grove leugen. De waarheid is dat door besparingen en slinkende inkomsten en "andere" prioriteiten, er een toestand geschapen wordt waarrin de behoeftigen met elkaar moeten concurreren om iets van kruimels te krijgen. Terwijl dit zo niet hoeft te zijn. Er zijn genoeg middelen, alleen wordt dit mooi weggestopt. als de "juiste" prioriteiten gesteld worden, dan kan het anders. Wat leugenachtig is in dit filmpje is het horde gesluierde vrouwen. Geloof me, ik loop nu al jaren rond in Brussel, in migrantenwijken zoals Schaarbeek, Sint Joost ten Node, Molenbeek en Sint Gillis maar in die filmpje lopen meer gesluierde vrouwen rond dan dat je in die wijken een ganse dag lang kan zien. als sfeerschepping kan dat tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Maar die hordes komen voor. Misschien niet in Zweden, maar elders in Europa wel:
![]() een man mag er in die culttuur vier burka's op na houden. Dus wees niet verbaasd dat ze vaak in kluitjes van vier voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik loop nu al jaren rond in Brussel en zoveel zie je ze niet. Slechts enkelen. Niet overdrijven dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Je moet het zo ver nog niet eens zoeken.
In Antwerpen heeft het OCMW geld tekort, een put van een paar miljoenen euro's. De sociale kas wilde besparen op uitkeringen voor ouderen om de uitkeringen aan illegalen en asielzoekers te kunnen blijven betalen. De keuze in het filmpje zou wel eens minder vergezocht kunnen zijn dan sommigen hier denken. En NEEN , dat is geen aanval op illegalen ... en ja, als ik buitenlander was en de kans kreeg zou ik misschien ook profiteren ... maar dat is het punt net : willen we die kansen laten blijven bestaan of willen we daar paal en perk aan stellen ? Een politieke partij heeft het recht toch om haar standpunten uit te dragen. Of is het aankaarten van een vermeend probleem zo verkeerd ? Komaan mensen, als dit probleem echt ingebeeld of niet voldoende accuraat is kan je dat toch gemakkelijk aantonen zou ik denken. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() In onzer streken is zoiets 30 jaar geleden als eens gedaan, alleen wat anders: http://www.youtube.com/watch?v=Is-En5YrzO8
Laatst gewijzigd door Nexer : 2 september 2010 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Wat bedoel je hiermee precies ?
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=jq2RaYy9QE0 Laatst gewijzigd door Wisord : 3 september 2010 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik dat iedereen op openbaar domein herkenbaar moet zijn. Het groostste probleem op dat vlak zijn huurauto's met getinte ruiten.
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() @UFSIA
De sociale kas wilde besparen op uitkeringen voor ouderen om de uitkeringen aan illegalen en asielzoekers te kunnen blijven betalen. Aan wie wordt er nu onrecht gedaan?
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |