![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Haha. Jij geloofde het bijna.
Ik zou geen seks hebben met iemand uit rechten, hoe aantrekkelijk ook. (en voorlopig niemand tegengekomen die mij slechts een beetje deed twijfelen) Nuja, die theorie zal er anders uitzien hoor. Je krijgt lineaire tijdsinvariante systemen, en dan leer je ze samenstellen, zien wat er gebeurt als je een signaal met een bepaalde frequentie insteekt, et cetera. Heel veel Fourierintegratie die daar aan bod komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door smosty : 8 mei 2012 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het goed heb waren er zelfs mensen, die dachten dat het een persoonlijke aanval was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die beweert dat ik met een dubbelnick tracht bp te ontwijken, omdat ik al teveel bp heb, convulueert duidelijk twee totaal verschillende en tegenstrijdige functies, want met een dubbelnick riskeer je juist nog meer bp sinds een paar dagen. Laatst gewijzigd door smosty : 8 mei 2012 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |