![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
P.S. Circe, mogen we weten met welke onvervormbare - of toch bijna - namen ge uw kinderen hebt opgescheept? Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Sofie, op respectabele afstand gevolgd door Julie.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sofie zou een zeer valabel alternatief geweest zijn, ware het niet dat ik mijn hond al zo genoemd had ![]() mijn dochters heten Nathalie en Eveline. (met deze schrijfwijze, geen andere) en zelfs liefst nog uitgesproken met de onhoorbare "h" in NatHalie en de onuitgesproken "e" in EvelinE, maar dat lukt niet echt
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
we zeggen toch ook niet apotHeker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, Nathalie heeft het heel wat minder moeilijk om haar naam correct te laten schrijven dan Eveline. Dat laatste blijkt een zeer ongebruikelijke schrijfwijze te zijn, nochtans de meest correcte.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik uitte ooit mijn ergernis over de verkeerde spelwijze op vele "apoteken". Mijn vrienden lachen me er nog altijd mee uit. Apothhhhhheek. Je hebt er geen idee van hoezeer een mop uitgemolken kan worden.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() se, ik kan er ook niet aan doen da'k optimist ben hé. merdedju!!! een gat in mijn nieuw €12 keyboard gebrand met een sigaret ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de steun! ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
(Djeezus, ik was dat onderwerp al lang vergeten, blijkbaar kwetst de waarheid niet alleen, blijkbaar doet die wonde nog lang zeer ook)
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Namen moeten kort en krachtig zijn
Mooie namen zijn : Arne Ruben Jens Jonas en voor een meisje Isaline Hopelijk heeft er niemand een adres zoals een oude kennis van mijn vader. Namelijk: Lionel Vandergehughten Steenweg op Deinze nr ?? Bachten Maria Leerne ![]() Schrijf dat maar op uw huiswerkblad ![]()
![]() |
#57 |
|
![]() Lionel vind ik wel een mooie naam tegenwoordig.
En zeg, Vlaandren Boven, heet gij écht Simon? SIMON ROCKS! Dat is één van de beste jongensnamen! En Sam voor een meisje vind ik ook erg mooi en stoer, maar dan wel als afkorting van het vrouwelijke Samantha, bijvoorbeeld. Een vrouw hoeft ten slotte haar gender niet op te offeren voor stoerheid, laat staan haar échte power te verloochenen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat je schreef dat je jongensnamen tamelijk sterk vond voor meisjes. Ik zie niet in waarom dat nodig is. (net alsof Anneke een watje zou zijn en Billy een stoere griet)
zomaar, meer moet je er niet van maken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() In Amerika zijn Robin en Sam (van Samantha) trouwens gewone meisjesnamen. Men moet dat niet bekijken als 'in sé' mannennamen, die toevallig de laatste jaren soms gebruikt worden ook voor meisjes.