![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste ben ik het niet eens dat iemand gewoon omwille van het feit dat hij/zij (of diens kinderen of kleinkindern) die recente(!!) allochtone roots heeft, een zwaardere straf moet krijgen moet krijgen dan iemand die geen recente of geen allochtone roots heeft. Dat is discriminatie op grond van etnische origine, en dat slaat nergens op. Tweedens, denk ik niet dat een letterlijke historische herhaling van wat er zich met de joden en andere minderheden tijdens WOII heeft afgespeeld (holocaust, gasmakers enz) zal plaatshebben. Wat wèl in de lijn van de verwachtingen ligt met een gebeurlijke deelname van het VB aan de macht is wel duidelijk. Het staat letterlijk in het 70-puntenplan. Uitsluiting, segregatie, denaturalisatie, uitzetting. Het VB wil overheidsjobs voorbehouden an eigen volk, toewijzing van sociale woningen enz... daar migranetn van uitsluiten of achteraan op de lijsten zetten enz... Ik ga dat hier allemaal niet herhalen, je kan het online op mijn webstek vinden. Ik wil het woord 'pogrom' niet in de mond nemen, want dan zou ik de joodse slachtoffers van de holocaust schofferen. Wat ik wel verwacht is actieve jacht op illegalen, op allochtonen, op moslims, op hen die het daaromtrent niet eens zijn met het VB enz... Ik hoef daar geen tekeningetje bij te maken hoe dat zich allemaal in de praktijk zal afspelen: afsluiten van straten en wijken, zware politiemacht die stevig uitgebreid werd, vele gevangenissen bijgebouwd die blijven overvol zitten met gevangenen, vermits de criteria verstrengd werden enz... Ik zal dat doemscenario nog wel eens helemaal uitwerken en online brengen, wat mijn persoonlijke verwachtingen zijn als het Blok ooit aan de macht komt en de mogelijke schade aan het land zal toegebracht worden. Als het van mij afhangt, krijgt het Blok nog geen halve minuut de kans om haar discours in de praktijk en wetten om te zetten.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Er bestaan zeker allochtone modelburgers. Ik ken er zo'n paar en die zeggen ronduit zelf dat het blok gelijk heeft als het zegt dat de poorten van België gesloten moeten worden voor het schorrie morrie dat nu uit die landen naar hier komt. En dat heb ik niet gezegd he... uitspraak van een turkse waarvan de vader naar hier kwam om in de mijn te werken.
Voor mensen die zich weten aan te passen heb ik respect. Het blok wilt ze ook niet buitenzetten, integendeel, het wil ze als modelburgers opwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De essentie van de boodschap van Van Hecke is : vreemdelingen die zich in ons land misdragen, die onze wetten niet volgen, die hier heraaldelijk misdrijven plegen dienen teruggestuurd te worden naar hun land van herkomst.
Ik geef hem 100% gelijk. Hij heeft op 13 juni mijn voorkeurstem ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Wat versta jij dan precies onder die volledig "vlaamse" opvoeding. Is dat die opvoeding waar ze thuis de wetten uit de koran opgelegd krijgen, ze maar tot hun 14 (of zelfs minder) naar school gaan, onder invloed van extremistische imams staan, gebrekkig nederlands spreken? Het is niet omdat je pakweg 20 jaar op het grondgebied Vlaanderen hebt geleefd, doch niet de minste interesse vertoont voor je thuisland, daarvoor ook van thuis uit niet wordt gestimuleerd, je bijgevolg de wetten niet respecteert omdat ze toch maar door "die blanke ongelovige honden" zouden zijn gemaakt dat je het predikaat volledig geassimileerde hier geboren allochtoon verdient.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Piano : Dat zijn perfect nederlandstalige begrippen die elke normaal denkende mens begrijpt. U bent verblind door uw "blokfobie". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je effektief Belg wil zijn, hier wonen, leven en je kinderen grootbrengen dat zorg je ervoor dat je kinderen geen twee nationaliteiten hebben. Wat is er trouwens zo vreselijk erg aan je eerste nationaliteit dat je er niet wil naar teruggestuurd worden? Is Marokko of Turkije volgens jou hetzelfde als Auschwitz? Waarom wil je je dan nog steeds als Marokkaan of Turk blijven profileren? Cirkelredenering!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Discuteren jullie maar rustig onder elkaar verder welke repressiemethoden het beste worden toegepast en wie daarvoor allemaal in aanmerking moet komen. Ik denk dat je tussen die tientallen Blokkers, moslimsxenofoben,en racisten die hier online zijn, je eensgezind tot een duidelijk standpunt kan komen in de details van deze kwestie, je nog wel een paar jaar zoet zal zijn. So long en tot morgen.
![]() |
![]() |
#57 | ||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |