![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 september 2010 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat mevrouw Sminate heel goed in staat is dat voor zichzelf uit te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Men zal op democratische manier wetten stemmen die toevallig in het voordeel zijn voor inwoners van de ruit. Maar dat gebeurt nu al. Waar liggen de gemeenten waar inwoners beschermd worden via het Vlaams woondecreet? geen enkel in Limburg. Grootstedenfonds: naar waar gaat het grote deel van die subsidie? Wees maar zeker dat ze op gebied van werkloosheiduitkeringen ook wel een draai zullen geven. Laatst gewijzigd door pajoske : 17 september 2010 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Noord-Oost limburg geraak je nog steeds niet met de trein. Een gemeente als Maasmechelen van bijna 40.000 inwoners heeft niet eens een station. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wel ,wel beste vrienden wat is me dit toch een vertoning geweest de laatste maanden. Wij leven in een van meest welvarende regio's van Europa, wel is vlaanderen de lelijkste van Europa, maar op vlak van welvaart kunnen wij toch niet klagen denk ik (toch iets wat voornamelijk op het Belgische niveau nog wordt geregeld). Gelukkig is er de NVA die ons beloofd heeft dat als wij responsabiliseren wij nog rijker gaan worden en dat dit bovendien ook voor de Walen het beste is (toch mooi he zo'n medeleven). Dit terwijl vlaanderen uit alle toplijsten weg tuimeld door wanbeheer een foute keuzes, onze havens worden vanuit Nederland en noord Frankrijk weggeconcurreerd, de Vlaamse regelgeving maakt investeren en uitbouw van onze infrastructuur onmogelijk, de industriële activiteit trekt weg uit vlaanderen, onze werkloosheidscijfers worden opgepoetst door allerhande gesubsidieerde toestanden, onze infrastructuur begint Oost Europese vergelijkingen te benaderen, de lange wapper... Kortom dit allemaal voor bestuursdomeinen waar vlaanderen nu al voor bevoegd is, Leyman heeft gelijk, wij zijn aan het verzanden in een zelfgenoegzaamheid die geen grenzen meer kent. Als op dit forum al de kanonnen worden bovengehaald, wel dan denk ik daar het mijne over. Wij doen het in vlaanderen niet goed meer, onze vlaamse werknemers zijn hun werklust verloren (ondanks hoge werkloosheid voelt de vlaming zich te goed om bv. appelen en peren te plukken).
Arm en bekrompen vlaanderen, stem volgende keer allemaal voor de nva en herleid vlaanderen tot een verschrompeld regiootje zonder Brussel, zonder hoofdstad, zonder economisch belang en als paria in Europa het maak mij niet uit want voor wat mij betreft salut en de kost. Laatst gewijzigd door jbl : 17 september 2010 om 23:17. |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik pleit voor het ontmantelen van alle staten. Wat mij betreft, oorlog!
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Nadelen, maar niet voor China?
![]()
#51 |
Banneling
|
![]() Staten die aan slavenarbeid doen horen evengoed bij ALLE staten.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Nooit meer oorlog!"
Veel duidelijker dan dat kan het toch moeilijk, me dunkt. En dat Limburg stiefmoederlijk wordt behandeld, vind ik absoluut niet fijn, noch voor de Limburgers, noch voor mezelf. Spijtig dat ik mij daar als Brusselse Vlaming/Vlaamse Brusselaar niet veel intenser mee kan gaan bemoeien. Ik heb hier ten andere ook mijn eigen varkentjes te wassen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 september 2010 om 23:30. |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nog even een aanvulling op mijn eigen bericht om de onzin van de huidige politieke situatie weer te geven. Een onafhankelijk vlaanderen zal ons vlamingen (wat vlaming al mag betekenen) inderdaad veel rijker maken, bedrijven zullen aanschuiven om hier te investeren want de hardwerkende vlaming is toch een droom voor elk bedrijf
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat u Moeder Theresa niet bent, maar kunt u het echt over uw hart krijgen die arme mensen aan hun lot over te laten?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 september 2010 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bert Bibber kan misschien nu Leterme op trommelen voor een interim regering samen te stellen,...." VOOR DE MENSEN". |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neen het spijt mij, moeder Theresa hielp ten minste nog arme sukkelaars, de verwende vlaming helpen? Euh neen er zijn er in deze wereld die meer redenen hebben om te klagen en die meer recht hebben op hulp en ondersteuning.
|
![]() |