![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() en dat is nog steeds strafbaar,illegaal en tegen de wet
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want DAT is wel straffe taal eh. Nogmaals : IK kies de mensen die ik wil voor m'n bedrijf. En wees gerust, als je niet weet wat respect is, ga je sneller buiten dan je binnen gekomen bent. Ik hou m'n hart vast als ik bedenk hoe jij met mijn klanten zou omgaan. Laatst gewijzigd door hurricane : 23 september 2010 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wilt een jongeman werken? Ja, wil je volhouden JA, Wees welkom, zo moet je denken Waar is de tijd gebleven dat "Jonge harde mannen" geapprecieerd werden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat ken jij zomaar allemaal ? Zonder die technieken te studeren ? Straffe koffie. Jaja. Wees welkom ! Hier is een auto en een GSM van de zaak. Dat je niets kent van je job en dat je alleen maar geld kost maakt niet uit. Grow up. Laatst gewijzigd door hurricane : 23 september 2010 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan vrees ik dat je moet verhuizen naar een racistisch land, zoals Zimbabwe, je zal goeie vrienden zijn met Mugabe, (buiten de huidskleur natuurlijk) Of je kan verhuizen naar Zuid-Afrika, aah sorry de apartheid is afgeschaft, beste gast, je bent blijven hangen, Je moet weten dat jouw wil ondergeschikt is aan de wet. Wat jij wil doen voor jouw bedrijf interesseert de wet niet, wet is wet, jij moet de wet respecteren, en in dit land is het onwettig om iemand te discrimineren bij het aannemen van iemand in jouw bedrijf daarom ik pleit ook voor het maken van een lijst, met ondertekening van elke bedrijf, een lijst dat gepubliceerd wordt in het Staatsblad en andere bladen, een lijst met bedrijven die een verbintenis moeten aangaan,dat zij nooit zullen discrimineren en die lijst moet toegankelijk zijn in de bedrijfswereld, zodat bedrijven die deze lijst niet ondertekend hebben zodat zij daar economische nadelen van gaan ondervinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds die 'jonge harde mannen' de straten onveilig maken, bedoel je?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En nu ni zeveren eh. Of je bent tegen de wet. Maar ben wel benieuwd hoe lang je bedrijf zal draaien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 23 september 2010 om 21:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor mij een bedrijf dat discrimineert die is voor mij geen haar beter dan een maffia-organisatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt. Niets houdt de allochtoon tegen dit te melden hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rare gedachtenkronkel. Misschien moet je eens beginnen met de moeite te doen om naar school te gaan en te studeren. Er zijn voorbeelden genoeg van Marokkanen die wél de moeite hebben gedaan om iets te leren op school. Ook op dit forum. Zulke mensen zijn van harte welkom op bedrijven. Complete oenen die alles weten over BMW's en dealen kunnen niets in een bedrijf gaan doen. Soms moet je zelf ook eens moeite doen, weet je. Gratis bestaat niet.........'maat'.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vroeger had je "de mensen van het pen" en had je "de mensen van het zwaard" Je hebt sommige mensen die niet willen studeren, dus voor deze mensen moet een ander alternatief gezocht worden, ik heb het nu over mensen die met hun handen willen werken, waarom moet nu voor alles een diploma komen, nu moet iedereen achter de schoolbanken zitten, studeren wordt aan alles gekoppeld, indien een persoon over de nodige gezondheid beschikt, dan moet hij aangenomen worden, Ik vind indien een individu of hij nu allochtoon of autochtoon is, indien hij wenst een job te doen, ik heb het wel over een industriele job, een arbeidersjob, en indien hij het gewoonweg niet kan verdragen om in een klas te zitten, en indien hij gewoonweg niet gemaakt is te studeren, dan kan hij "on the job" studeren, op de werkvloer zelf, da's veel plezanter voor hem, en hij zal misschien zelfs productiever zijn, je kan het vergelijken met een stage of zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De meeste professoren en wetenschappers zijn het er unaniem eens over het feit dat "armoede" en "criminaliteit" samengaan Overal waar armoede is heb je criminaliteit, overal waar mensen geen doel hebben heerts criminaliteit, dit zeg ik niet, dit zeg jij niet, maar dit zeggen mensen, professoren die zware diploma's hebben en die jaren dit fenomeen hebben bestudeerd, Uigesloten worden, niet aangenomen worden, zorgt voor een voedingsbodem voor extremisme, radikalisme, en criminaliteit, Verder maken de allochtoonse jongeren de straten niet onveilig, er is wel een hogere subjectieve onveiligheidsgevoel bij de autochtoonse mensen en specifieker ouderen, maar we hebben wel een hervormde politie, en er zijn meer patrouilles, Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 september 2010 om 18:40. Reden: Niet persoonlijk worden a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen van het zwaard ? In welke tijd leef jij eigenlijk ? Hoe oud ben jij ? De puberale ideologie die je hier aan't spuien bent, laten me vermoeden dat je nog héél erg jong bent en niet eens weet wat een bedrijf doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De maatschappij bestaat uit bediendes = de mensen van het pen. een ander deel bestaat uit arbeiders = de mensen van het zwaard Die arbeiders kunnen ondervedeeld worden in mensen die willen en kunnen studeren en die daar niets op tegen hebben Verder heb je mensen die totaal niet willen studeren, die een soort fobie en allergie hebben voor klassen, en boeken en examens, deze mensen moeten de mogelijkheid hebben om op een andere manier kennis te vergaren door bijvoorbeeld "on the floor" zelf alles te leren om dan beoordeeld te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga hier niet het hele verhaal opnieuw doen. Maar mijn ervaring zegt me dat Marokkaanse jongens die gedreven en de nodige motivatie bezitten, eerder uitzondering zijn. Ik heb daar in het verleden genoeg tijd in gestoken. Turkse jongens en mannen zijn dan weer totaal anders. Die wéten gewoon dat ze hun loon moeten verdienen. Ik heb de vergelijking ooit nog eens gemaakt. Als ik drie maal achter elkaar een TV koop, om maar iets te noemen, allen van hetzelfde merk, gaat de vierde dat merk niet meer zijn. Zou ik dat wél doen, zou men twijfelen aan mijn gezond verstand... |
|
![]() |
![]() |