![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Lol je kan enkel alert worden van 1 van de 400 chemische stoffen die cannabis bevat: Cannabidol (CBD), maar dan moet je wel 4-6 jointen aansluitend roken... dit geeft een soort wake-up effect. Na zo'n hoeveelheid zou ik trouwens niet meer rijden hoor.
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Valt te betwijfelen voor 11000 euro boete roept ieder weldenkend mens juridische bijstand aan.
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ja, alles voor de verkeersveiligheid hé (behalve dan het verbeteren van de infrastructuur voor motorrijders). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed idee die test.
Pak ze maar allemaal. En bij voorkeur een hoge boete, een tijd zonder rijbewijs en een tijd in de nor. Voila.
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb familie in Maastricht wonen, als ik daar een jointje paf, en een paar dagen nadien naar huis rij, ist normaal dat ze verbaliseren zeker? "Aah, meneer heeft vorige weekend gedronken op de trouwfeest van zijne zoon. Kom, laat uwen auto maar staan". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij zouden ze nu enkel nog maar bier kunnen krijgen ipv speeksel
![]()
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk eraan dat bv voor cannabis het spul vrij lang na datum terug te vinden Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is dus een kuttest met een te grote foutenmarge, die het onderscheid niet kan maken tussen iemand die 3 dagen geleden gesmoort heeft en iemand die een kwartiertje daarvoor een reefer opgestoken heeft.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw bloed is in uw bloed. Tenzij er iets veranderd is in de scheikunde is een stof die aanwezig is ook werkzaam. Het enige kut dat er aan is dat alle smoorders of gebruikers van drugs een beetje makkelijker door de mand vallen nu. Enfin voor hun is het een kut test. Gene zever...likken! ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schijnt dat een jointje heeeeel lang in je bloed blijft zitten.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, je test dan nog positief.
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klik op de link om meer te lezen.
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Detectie van drugs gebeurt door AFBRAAKStOFFEN(metabolieten) te detecteren en die stoffen hebben geen psychotrope effecten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 5 oktober 2010 om 08:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de test goed, maar ik vind de straffen die eraan hangen kut.
Het is alsof je jarenlang bvb onder invloed van een benzodiazepine mag rijden, en dan ineens voeren ze een nieuwe test in, maar halen ze wel de oud ewetten boven om u te beboeten... Dus volgens mij moet de strafmaat aangepast zijn aan de effectieve resultaten. Die test is een 'rooksignaal' maar geen 'vuur signaal' voor marihuana wel te verstaan dus die test kan niet de basis zijn om iemand te verbaliseren zoals met de 'onder invloed rijden' wetgeving... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() ´s Morgens lichte diaree, gauw een imodiummeke gepakt, en een paar uurtjes later hangt barbertje! Ook geen rilatinneke en dan met het veloke of brommerke naar school of adhdlijderkerke hangt!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er is geen sprake van objectiviteit tijdens die tests, er zijn zelfs mensen die nog perfect kunnen rijden als ze strontzat en stoned tegelijk zijn. De enige reden waarom die zever ingevoerd wordt is omdat Schouppe razend is omdat zoonlief hier en daar een beetje dealt. Anders kan je voor de rest ook beginnen verbieden dat mensen thuis hun trap niet meer op mogen als ze onder invloed zijn, uit gevaar voor eigen leven. Uiteindelijk denk ik dat de beste oplossing is dat de overheid ook onze poep komt schoonvegen na het kakken, zodat daarbij ook geen ongelukjes gebeuren.
![]() |