![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij gebrek aan struiken in de woestijn, kan men gevoegelijk spreken van Mo en zijn 40 zandbakrovers.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ach, wat verdoe ik mijn tijd hier eigenlijk? Ik moet nog een lezing voorbereiden tegen morgen en ik me maar bezighouden met bokalen die gewoon niet willen denken. Doei!
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nogthans niet mijn bedoeling. ![]() Toch geen lezing over de evolutietheorie hoop ik. Als je persoonlijk wil worden , moet ge het zeggen , want dan moet ik op het rode driehoekje klikken. (onweerstaanbare drang). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks sterven ze uit, net als de dino's ![]() (Op haar negeerlijst sta , ik denk) Laatst gewijzigd door Cdude : 8 oktober 2010 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben namelijk Adamist. Ik geloof dat het verhaal van Adam niet alleen opvallend veel overeenkomsten vertoond met het verhaal van Lucifer, maar dat het in de basis één en hetzelfde verhaal is, over de mooiste en beste der God's schepselen die in God's paradijs mocht wonen op voorwaarde dat hij zich strikt aan zijn regels hield en niet tegen hem in ging, wat hij op den duur wel deed. Mensen stonden in die tijd veel dichterbij God en werden ook veel ouder, zoals de verhalen aangeven. Maar mensen waren niet onsterfelijk, niet buiten het paradijs. Opvallend aan dit deel van de heilige boeken is dat er in den beginne geen vrouwen geboren worden. De mens is een puur mannelijke soort. Dus met wie plantte zij zich dan voort? En waarom veranderen de fossielen van vroege mensen rond een paar miljoen jaar geleden ineens van apen met kleine hersenen in duidelijk slimmere en majestueuzere wezens als Homo Habilis en Erectus? Waarom zijn er tot op de dag van vandaag net iets meer menselijke kenmerken te zien in de Bonobo-populatie dan in de chimps waar zij zich rond diezelfde tijd van afsplitsten? En waarom menen sommige moslims tot op de dag van vandaag dat je je vrouw onder een boerka moet verstoppen? Vele vragen, één antwoord. Evolutie is bewezen, maar dat de vonk van de menselijke geest op die wijze kan ontsaan niet...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 8 oktober 2010 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adam had twee broers, wist je dat Adamist?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Als Lucifer niet alleen in opstand kwam...
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen de Dawkins, een handvol zelfverklaarde atheïsten en enkele andere idioten evenveel aandacht schenken aan de onzin die wordt verkocht rond drugs of het nut van lange gevangenisstraffen?
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maatschappelijke issues zijn zelden tastbare elementen..gevoelens ,moraliteit en ethiek beinvloeden de meningen daarover.. De vergeetput in de middeleeuwen zorgde voor 0,0 % recidivisme..dat is een feit..omdat onze moraliteit en ethiek zijn gewijzigd is het nut daarvan ook in vraag gesteld en het gebruik afgeschaft.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 8 oktober 2010 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Dat 'geloven' erkend wordt als argument om bewezen feiten te kunnen ontkennen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof wat je wil, maar de wetenschap heeft al veel achterhaald dat de evolutietheorie aantoont. En dan nog? Dan kan er nog steeds een hogere macht zijn die zorgde voor het bestaan van het mechanisme van evolutie. Wie kijkt naar de sterren, de onmetelijke grootsheid van het universum zelfs maar kan inschatten, laat staan dat er onmetelijk veel parallele universa zijn, moet gewoon beseffen dat het er niet allemaal vanzelf is gekomen. Noem het je God, Jahweh, Allah of in mijn ogen zelfs een sneeuwbolletje in de kinderkamer van een soort God of ander iets dat het maakte. Maar de evolutietheorie kan niet worden ontkracht en wie maar oppert dat een superwezen skeletten van reuze reptielen in de grond heeft gestopt om hun geloof te testen is gewoon gaga. Net als elke fundi Christen in de VS.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 oktober 2010 om 21:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier een discussie naar een discussie van enkele jaren geleden. http://forum.politics.be/showthread.php?t=20230 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Je hebt mijn post misbegrepen. Jij of Pericles was het die stelde dat suqar (of moslims in het algemeen) vaststaande feiten ontkent/nen, terwijl ze een boek voor waar aannam(en). Ik wees er slechts op dat ook jij nogal selectief omgaat met wetenschappelijke theorieën. Lange gevangenisstraffen, de criminalisering van cannabis en het inhouden van kindergeld en/of werkloosheidsuitkeringen vind jij (en andere idioten met jou) bvb efficiënt, terwijl dat naar alle waarschijnlijkheid niet zo is. Anders verwoord: je maakt je aan dezelfde bizarre gedachtengang schuldig als enkele idioten die de evolutietheorie ontkennen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 8 oktober 2010 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Soit, nu we het toch hebben over preutse en achterlijk gelovigen, en daar we ons in K&K bevinden: een afbeeldingetje van iets dat ook in onze samenleving ondenkbaar is.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 8 oktober 2010 om 21:55. |
![]() |
![]() |