Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2010, 23:59   #41
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het kan niet anders of jij bent door en doorslecht van inborst.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Armoede en wanhoop. Geen steun. Vandaar haar offer voor allah. Religie is voor niets goed. Ze denken allemaal bij tegenslag dat een plaats bij allah beter is. Vandaar al die stomme oorlogen tussen religies. The afterlife is voor hen beter dan nu leven. Leren uit je tegenslagen en een beter mens worden. Ik steun van harte projecten waar moslimas 2de kans onderwijs krijgen.

Denk niet dat ik slecht ben. Ik zit er knal op. Was die moeder niet gehersenspoelt door een religie zou die kleine nog in leven zijn.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2010, 23:59   #42
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk bericht
Al een geluk dat dergelijke zaken nooit voorkomen buiten de "islam" want anders zou je "stelling" meteen in duigen vallen.
Ik blijf graag on topic.
Oud 14 oktober 2010, 00:00   #43
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Inderdaad, dat gaat mijn begrip te boven.
grimbergen niet: die heeft haar verklaring al direct:

Toen een belgische niet-moslima Géneviève Lhermitte hetzelfde koelbloedig vijf maal na elkaar deed waren de moslimbashers er ook weer als de kippen gieren bij om de schuld naar de moslimvader te schuiven:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=82721

Niemand die aan Géneviève Lhermitte dacht toen hij dit las? Ik direct.
Er is geen enkel excuus om je kinderen te doden. Blijkbaar hadden beide vrouwen het moeilijk. Ze waren beide met een moslimdude getrouwt. Die overeenkomst zie ik wel. Anders toch duidelijke verschillen. De islam is nu niet direct de meest vriendelijke en open religie voor een vrouw.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 00:07.
Oud 14 oktober 2010, 00:02   #44
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ach, het is van niet beter kunnen. Tenslotte gaat het hier om een volwassen man die over zijn hond spreekt als "ne woef". Laat hem maar wat doen.
Woefkes en gasten die saladjes degusteren dat gaat niet samen.
Oud 14 oktober 2010, 00:05   #45
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Een volwassen vrouw, Steve een 'vrouw'
Gaan we spelletjes spelen? Ik ben een vrouw die man speelt. Jij bent een man die vrouw speelt. Goed gevonden gast. Zo denken de linkse dwaallichten dat moslimas niet ondergeschikt zijn aan de man. Het puzzeltje begint te passen.
Oud 14 oktober 2010, 00:13   #46
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Heeft er niets mee te maken. Integendeel zelfs: doordat een aantal verderfelijke westerse gewoonten zoals het apart slapen van moeder en baby, het gebruik van papflessen, buggy's, kinderdagverblijven en kinderwagens nog niet ver doorgedrongen is tot de meeste mohammedaanse landen, ontwikkelen de kinderen er vaak een betere band met hun moeder en vice versa, tenminste op de prilste leeftijd. Later gaan er wel vaker dingen mis die bij ons dan weer beter worden aangepakt, maar of dit tot minder liefhebbende moeders leidt, betwijfel ik zeer sterk. Deze vrouw is gestoord, en gezien onze ongezonde eetgewoonten en leefpatronen zullen we bij ons en elders ter wereld steeds meer van deze mensen krijgen.
Het probleem was hier voor mij heel duidelijk. De vader die afwezig is. De vader die weigerde om het kind op te zoeken. Omdat in hun cultuur de vader niet moet aanwezig zijn bij de kinderen. In de westerse cultuur daar mag de papa een rol spelen in het gezin. BRAVO !

Begin tegen mij niet over slechte eetgewoonte. Wij verkiezen BIO en fair trade. Wij laten geen enkel dier lijden voor een religie.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 00:14.
Oud 14 oktober 2010, 04:07   #47
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ik ken een vrouw met twee kinderen die op haar 40ste nog BOM werd om zich terug jong te voelen. Ik heb meer respect voor die vrouw die berouw toont en haar kind verlost van verder lijden dan voor al die vrouwen die om de meest zelfzuchtige redenen kinderen op de wereld zetten. Om erbij te horen, om zich jong te voelen, om niet te hoeven werken, om makkelijker aan een sociale woning te geraken, om een vent te binden, om iemand te hebben die later voor hen zorgt, ... want dat zijn meestal de echte redenen. De biologische klok is een illusie zoals god er een is. Seks is wat ons kinderen doet maken en niets anders.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 06:59   #48
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk niet dat ik slecht ben. Ik zit er knal op. Was die moeder niet gehersenspoelt door een religie zou die kleine nog in leven zijn.

Dus volgens u zijn alle soortgelijke toestanden de schuld van een geloof ??.. Wat een BS , je geeft er nu een draai aan om weer te kunnen bashen .... zieligaard.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 11:56   #49
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dus volgens u zijn alle soortgelijke toestanden de schuld van een geloof ??.. Wat een BS , je geeft er nu een draai aan om weer te kunnen bashen .... zieligaard.
Als je de moeite deed om het artikel te lezen. Dat is toch niet echt veeleisend. Zou je hebben gelezen dat de mama zelf allah aanwees.

Ik ga op het driehoekje duwen. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
Mijn persoonlijke mening over het voorval schrijven wel. Spijtig dat uw links plaatje weer niet klopt.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 11:58.
Oud 14 oktober 2010, 14:16   #50
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je de moeite deed om het artikel te lezen. Dat is toch niet echt veeleisend. Zou je hebben gelezen dat de mama zelf allah aanwees.

Ik ga op het driehoekje duwen. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
Mijn persoonlijke mening over het voorval schrijven wel. Spijtig dat uw links plaatje weer niet klopt.

Kazakkendraaien is uw specialiteit ... doe zo verder ..... btw ik duw niet op driehoekjes ik ben namelijk geen kleuter

Laatst gewijzigd door Wisord : 14 oktober 2010 om 14:18.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 18:34   #51
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Kazakkendraaien is uw specialiteit ... doe zo verder ..... btw ik duw niet op driehoekjes ik ben namelijk geen kleuter
Uw specialiteit is niet hele artikels lezen.

Driehoekjes zijn er om de moderatie aan te tonen dat links regelmatig uitlokt.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 18:36.
Oud 14 oktober 2010, 18:38   #52
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, dat is geen vrouw. Hij is een bange man. Daarom pleit ik ervoor hem wat te laten doen: dit is zijn uitlaatklep, terwijl hij uitkijkt naar mogelijkheden om verder weg te vluchten. Laat hem doen, hij kan niet beter.
Toe Steve, ik kan me niet voorstellen dat black beauty een 'man' is en blijkbaar twijfelen de mod's daar ook aan.
Oud 14 oktober 2010, 18:44   #53
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Toe Steve, ik kan me niet voorstellen dat black beauty een 'man' is en blijkbaar twijfelen de mod's daar ook aan.
Ah u staat op goede voet bij de moderatie? BETRAPT !
Ik ben een echte vent van gent. Dat laatste is eerlijk waar gelogen.

Jij hebt mijn vraag nog niet hebt beantwoord. Dat jij iemand die al jaren op dit forum beschuldigt. Iemand die hier pas vanaf mei is. BETRAPT ! Ik zal met plezier de link geven.

Mijnen hengst is een inderdaad een beauty.
Honeypop uw mierzoet maskertje laat je graag vallen hé.

Mijn vraag en OPMERKING.

Citaat:
Excuseer hoe weet jij dat? BRON? Hoe lang ben je al op dit forum? Al jaren?????
Je bent pas in 2010 geregistreerd?

Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 18:55.
Oud 14 oktober 2010, 18:58   #54
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, dat is geen vrouw. Hij is een bange man. Daarom pleit ik ervoor hem wat te laten doen: dit is zijn uitlaatklep, terwijl hij uitkijkt naar mogelijkheden om verder weg te vluchten. Laat hem doen, hij kan niet beter.
De bange blanke man uitspelen. Dat is pas diep vastzitten in het verleden.
Oud 14 oktober 2010, 19:00   #55
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Steve toeee alsjeblieft steve geloooof mij steviee. Honeypop is haar charmes aan het bovenhalen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be