![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denk niet dat ik slecht ben. Ik zit er knal op. Was die moeder niet gehersenspoelt door een religie zou die kleine nog in leven zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Gaan we spelletjes spelen? Ik ben een vrouw die man speelt. Jij bent een man die vrouw speelt. Goed gevonden gast. Zo denken de linkse dwaallichten dat moslimas niet ondergeschikt zijn aan de man. Het puzzeltje begint te passen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin tegen mij niet over slechte eetgewoonte. Wij verkiezen BIO en fair trade. Wij laten geen enkel dier lijden voor een religie. Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik ken een vrouw met twee kinderen die op haar 40ste nog BOM werd om zich terug jong te voelen. Ik heb meer respect voor die vrouw die berouw toont en haar kind verlost van verder lijden dan voor al die vrouwen die om de meest zelfzuchtige redenen kinderen op de wereld zetten. Om erbij te horen, om zich jong te voelen, om niet te hoeven werken, om makkelijker aan een sociale woning te geraken, om een vent te binden, om iemand te hebben die later voor hen zorgt, ... want dat zijn meestal de echte redenen. De biologische klok is een illusie zoals god er een is. Seks is wat ons kinderen doet maken en niets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus volgens u zijn alle soortgelijke toestanden de schuld van een geloof ??.. Wat een BS , je geeft er nu een draai aan om weer te kunnen bashen .... zieligaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga op het driehoekje duwen. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan. Mijn persoonlijke mening over het voorval schrijven wel. Spijtig dat uw links plaatje weer niet klopt. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kazakkendraaien is uw specialiteit ... doe zo verder ..... btw ik duw niet op driehoekjes ik ben namelijk geen kleuter ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 14 oktober 2010 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Driehoekjes zijn er om de moderatie aan te tonen dat links regelmatig uitlokt. Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toe Steve, ik kan me niet voorstellen dat black beauty een 'man' is en blijkbaar twijfelen de mod's daar ook aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een echte vent van gent. Dat laatste is eerlijk waar gelogen. Jij hebt mijn vraag nog niet hebt beantwoord. Dat jij iemand die al jaren op dit forum beschuldigt. Iemand die hier pas vanaf mei is. BETRAPT ! ![]() Mijnen hengst is een inderdaad een beauty. Honeypop uw mierzoet maskertje laat je graag vallen hé. ![]() Mijn vraag en OPMERKING. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 14 oktober 2010 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |