Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 oktober 2010, 21:09   #41
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...iedienst.dhtml

Dees vind ik persoonlijk geen goed nieuws, gezien de putten paars achtergelaten heeft...
Wel ef-me-sideways. Dat ik via deze weg vernemen moet niet langer in aanmerking te komen als hoofd studiedienst van den NV-A. Had ik net een groovy versie van den Vlaemschen leeuw ingestudeerd en mij verdiept in de Muyterse aritmethiek. Weeral misrekend.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 oktober 2010 om 21:11.
4x10E6 is offline  
Oud 14 oktober 2010, 21:20   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Wederom: Uitleggen, uitleggen en nog eens uitleggen. Het laat mij volstrekt koud wie jullie aannemen, maar ge moet niet afkomen met verhaaltjes hier en verhaaltjes daar als er mensen allusies maken op het feit dat jullie de architecten van verhofstadt overnemen. Nogmaals, de tekenwonders van de puinhopen in dienst nemen is niet meteen een goede geloofsbrief voor verandering.
Politieke partijen overleven niet op geloofsbrieven.
Ze overleven op het oordeel van de kiezer.

En die heeft op 13 juni zijn stem heel luid laten horen; vorige week, in een peiling, was er een echo te horen; echo's zijn al vaak misleidend geweest, maar die echo net voor de 13° ....

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 oktober 2010, 02:10   #43
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Ik vind de aanpassing aan je handtekening wel goed
hehe ja de grappige noot is zeker niet misplaatst; tegenovergestelde is dan ook toepasbaar voor het waalse striksken he.
Echter zoals in elke klucht draagt ze bij tot het geheel envenals dat ze afgekraakt wordt; nu zijn er 2 mensen die elkaars taal trachten te spreken en het is wéér niet goed blijkbaar... Weten wat men hier wil he, splitsing of toenadering...
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 15 oktober 2010, 09:12   #44
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
hehe ja de grappige noot is zeker niet misplaatst; tegenovergestelde is dan ook toepasbaar voor het waalse striksken he.
Echter zoals in elke klucht draagt ze bij tot het geheel envenals dat ze afgekraakt wordt; nu zijn er 2 mensen die elkaars taal trachten te spreken en het is wéér niet goed blijkbaar... Weten wat men hier wil he, splitsing of toenadering...
Als zij er nog steeds van uitgaan dat Frans de voertaal in in België, is het niet slim van Bart, en onvlaams, om Frans te spreken. DAT zijn dingen die hij kan doen zonder dat ze daar ook maar iets kunnen over opmerken.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 15 oktober 2010, 11:01   #45
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Politieke partijen overleven niet op geloofsbrieven.
Ze overleven op het oordeel van de kiezer.

En die heeft op 13 juni zijn stem heel luid laten horen; vorige week, in een peiling, was er een echo te horen; echo's zijn al vaak misleidend geweest, maar die echo net voor de 13° ....
Wedden dat zo een uitspraken U al wat minder goed zullen liggen op het moment dat Uw partij electoraal terug naar af aan het evolueren is?

En die dag komt hé schoof, en dan hebt ge er misschien spijt van dat ge de ongeldigheid van verkiezingen zonder splitsing van bhv niet vetter in de verf hebt gezet.

De Franstaligen paaien moet ge niet doen door U om de haverklap in stemmingen te onthouden. Is voor niks nodig. Die voelen er immers ook bitter weinig voor om U te paaien.
Oud 15 oktober 2010, 13:14   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wedden dat zo een uitspraken U al wat minder goed zullen liggen op het moment dat Uw partij electoraal terug naar af aan het evolueren is?

En die dag komt hé schoof, en dan hebt ge er misschien spijt van dat ge de ongeldigheid van verkiezingen zonder splitsing van bhv niet vetter in de verf hebt gezet.
Da's waar. Die dag zal ik knarsetanden.
Net zoals ieder lid van elke andere partij, op het ogenblik dat de partij moet inleveren.

Voorlopig hou ik me vast aan de peiling van vorige week: het feest lijkt langer te duren dan één préformatie ...

Citaat:
De Franstaligen paaien moet ge niet doen door U om de haverklap in stemmingen te onthouden. Is voor niks nodig. Die voelen er immers ook bitter weinig voor om U te paaien.
Hier vergis je je deerlijk.
De Franstalige buren interesseren me op vele vlakken, maar helemaal niet actueel om te paaien.
De enige die moeten gepaaid worden, zijn de huidige Vlaamse gematigde en nog niet niet overhaalde kiezers.
Deze moeten gepaaid worden om de stap te zetten.
En daartoe is het nodig dat het Weverke kan zeggen en aantonen: "niemand heeft meer geprobeerd dan ik - als (als) het mislukt is, dan ligt het aan de stugge en hautaine houding van de Franstalige politici ... stem dus volgende keer op mij, om mij nog meer macht te geven.

Klaar ? (of moet het nog meer uitgeklaard worden ?)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 oktober 2010, 15:17   #47
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

kan men al nva aandelen kopen?
Oud 15 oktober 2010, 15:40   #48
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Goed idee !!!

Boduo is offline  
Oud 15 oktober 2010, 15:48   #49
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Ja, maar niemand verkoopt
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be