![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wil echter het volgende overwegen: Hadden de VS en vriendjes eigenlijk meer recht om zich van een halve aardbol ver weg te moeien dan buurland Iran? juist.... Er KUNNEN geen schoonheidsprijzen uitgedeeld worden... Laatst gewijzigd door kelt : 27 oktober 2010 om 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik lees altijd de commentaren onder dit soort artikelen om een beter beeld te krijgen.
Een zegt: "Zelfs met een uitkering kan hij zaken openbaar maken." Nu geloof ik niet dat zoiets onvoorwaardelijk juist is, maar dat eeuwige gezeik om geld en nog meer geld doet echt Amerikaans aan. Een verfoeilijke manier van werken. Mijn reactie is: hou er dan maar mee op en hou verder je bek. Tot nog toe zijn er geen wereldschokkende feiten uit voort gekomen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 25 oktober 2011 om 09:12. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banneling
|
Om een fenomeen als Wikileaks te beoordelen, kijk je gewoon best naar welke personen, instellingen, groepen,... het in stand houden, financieren of hebben gestart. Wikileaks is ontstaan vanuit de Londense Frontline Club die van zichzelf beweert een "onafhankelijk" platform te vormen voor journalistiek, opleiding in media,... De Frontline Club vormt een vrij heterogeen geheel van mensen, maar één ding is zeker: ze hebben het niet voor het Rusland van Putin (hem en zijn beleid, entourage, partij,...). En wie is actief in de Frontline Club? De Russisch-joodse oligarch Boris Berezovsky.
|
|
|
|