![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hup Els. ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hup Els.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem nu even dat gevalletje over dat tasje _ even genomen van wat men hier stelt zowat op waarheid berust _ en cassatie valt erover.... Het vonnis wordt verbroken en de zaak moe wederom overgedaan worden met dezelfde middelen ( dacht ik ) maar onze Vermassen zijn gehamer op die vermeende trofee mag hij dan al laten varen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Btw aan welke andere 'belangrijke' elementen denkt ge ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg voorbeelden aan te halen waar het net het omgekeerde is. Uiteraard hangt alles af an wat je nu persoonlijk het belangrijkst acht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doch het neemt niet weg dat het vermeend ontbreken ervan onmiddellijk werd aangewend als dat argument. Dat vind ik er persoonlijk dus ook al over ![]() Moest men het nu teruggevonden hebben bij EC (ondanks hare uitleg ) en dan aanwendt als argument van trofee dan kan ik het nog begrijpen. Het geeft een beetje de algemene algemene teneur weer van het proces. Men vindt iets niet, weet niet goed hoe iets gebeurd is, kan niet goed verklaren hoe dit of dat..., vindt het al te toevallige dat dit of dat...., etc .... en bij ontbreken van deftige verklaringen en het 'voor de hand liggende scenario' neemt men het er maar weer bij. Laatst gewijzigd door praha : 25 oktober 2010 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Daar zou ooit wel eens "Europees" een probleempje kunnen ontstaan. En terecht, Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cassatie, als het ontvankelijk verklaard wordt, werkt niet opschortend. Cassatie heeft geen enkele invloed op momenteel lopende zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ... ik vernam dat reeds hier ergens op het forum... maar da's weer een andere zaak dan die cassatie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen toch moeilijk een burgerlijke schadeloos stelling realiseren als een proces niet definitief is?
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat nu precies is war Xenophon je wilt duidelijk maken : het proces is verleden en dus definitief
Laatst gewijzigd door praha : 26 oktober 2010 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praha, altijd even verhelderend en to the point.
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoe kan een proces nu definitief zijn als er kans is dat het vonnis wordt verbroken ? Het wordt in dat geval dan ook overgedaan. Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verdediging zal ook wel afgaan op de lijsten van materialen die de "onderzoekers" er bij stoppen ... Net daarom is dit een goed bewijs dat het proces op een verkeerd gevoerd onderzoek is gebaseerd... ![]() Ze zullen nog wel stoten vinden die niet door de beugel kunnen , 't zal er enkel van afhangen of het dekseltje niet te vast op de doofpot staat ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat Cassatie nu zegt, ze moet een nieuw proces krijgen want er zijn een aantal procedurefouten geweest, dan blijft ze in de gevangenis om haar straf uit te zitten. Cassatie werkt niet opschortend. Het komt dus voor dat mensen hun straf reeds uitgezeten hebben lang voordat cassatie een uitspraak doet. Je krijgt dan soms een nieuw proces terwijl je de straf reeds hebt uitgezeten.
![]() |
![]() |