![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ze wel uitkomt?
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We zijn allemaal bananen republieken van kleinste tot grootste EU-land als je achter de poppenkast kijkt. En wat die hogere instanties betreffen; me beste Bracke en andere politiekers én forumleden die zwaaien al eeuwen de plak.. enkel treden ze nu meer op de voorgrond daar ze stoutmoediger zijn daar de plebs (wij) het toch blijkbaar maar steeds openlijker en openlijker slikken. Democratie en solidariteit is al meer dan een eeuw nooit de eerste bekommernis geweest van politiek en economische belangen en dat zal ze nooit zijn.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hiervoor is een specifiek fonds opgericht genaamd "Het Goede Doel" - "Le Bien Reçu". Aangezocht, heb ik toegestemd er de voorzitter-schatbewaarder van te worden. Ter informatie het personeel wordt tot het strikt minimale beperkt (1 persoon) ten einde zoveel mogelijk gelden te kunnen besteden aan het goede doel.
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als België bijna geen schuld had, zou die stap veel makkelijker te zetten zijn. Ook het niet structureel afbouwen van de schuld maakt wellicht deel uit van de strategie van het regime, en van de traditionele partijen (groen, blauw, rood, oranje) die het regime genegen zijn.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 1 november 2010 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Als je leenheren je dwingen te betalen, dan zal er weinig anders opzitten dan betalen. Nu leent men nog steeds bij: België, Brussel en Wallonië hebben allemaal een tekort op hun begroting en momenteel geen zicht op een evenwicht. Vlaanderen staat er prima voor, maar zal alles opsouperen zodat de Belgische cijfers niet kunnen opgesmukt worden met de Vlaamse.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar manneke toch. Het enigste wat gij doet in een donker steegje, dat is tegen een muur pissen met uw zatte patatten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb dit genoteerd in mijn Vademecum der Vlaamse Kroegentaal. Ik vermoed overigens dat deze uitdrukking betekent “ik ben het niet met uw stelling eens”. Hoe ingewikkeld het ook moge wezen, ik zal mij verder in die taal bekwamen, en mij ooit ter gelegenheid ener bezoek aan uw land in een Vlaamse kroeg wagen teneinde er een gesprek te voeren met gelijkgestemde omstaanders. Eerst nog een beetje aan mijn bekakte tongval schaven weliswaar, want voorlopig zou het meer klinken als “maar maaneken tok, eut eenikst oeat kij doed ien in doonker steeksje, daat ies teken in muur piesen med oew zaade patat”, en geef toe, dat kun je als voorgehouden ervaren kroegenbezoekster niet maken. Er is nog veel werk aan de winkel… |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Aan de hoeveelste laatste kans zit NVA ondertussen?
BDW zit bijna aan zijn houdbaarheidsdatum. Als hij er al niet over zit. |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke realistische hedendaagse werkelijkheden? Ik versta als Antwerpenaar ook vandaag het Rotterdams nog beter dan het West-Vlaams.
|
![]() |