![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp genoeg van de filosofie die ik tot de mijne maak, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat ik zweverig en dromerig loop te zweven van wolk naar wolk omwille van wat ooit kan zijn. niks mee te zien = niks mee te maken Citaat:
Trouwens, geloof jij gerust in wat jij wil geloven. Ik doe dat op mijn beurt ook namelijk. Maar ik ga er echt geen hobby van maken om anderen te overtuigen van mijn visie. Laat staan dat ik me zou durven uitgeven voor één of andere 'messias'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb het echter anders berekend en kom dan op 10^57. En dat komt omdat ik in mijn grootte-verhouding ervan ben uitgegaan dat een ruimteschip zo groot is als onze aarde ( naar verhouding ) maar in mijn andere berekening uit ben gegaan van een ruimteschip zo groot als een ster. Het verschil tussen aarde en ster is 100 en in de derde macht is dat een miljoen. Maar het grappige is dat het verschil dan nog groter wordt, namelijk 10^81 voor de macroreus berekening en 10^51 voor de sterren en atomen berekening. Want in het laatste geval kun je veel meer ( een miljoen ) macro-atomen uit een ster halen. Dus ik zou op het ogenblik niet weten te verklaren waar dat verschil in zit. Ik meen het te hebben geweten, maar ik ben het dan vergeten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de Geest van de mens is ook onsterfelijk, omdat deze wezenlijk van God is.
Citaat:
En een worm is dan nog beter, want die kruipt onder de grond. Overigens is mijn atoomtheorie niet zo zweverig, maar berust gewoon op logisch denken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Velen zijn geroepen maar slechts weinigen zijn uitverkoren. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen God, Jahwe of Allah of welke namen ze er ook al aan geven. Allemaal mooie, leuke verhaaltjes om mensen braaf en bang te houden. Ik ken maar één echte kracht die zich kan doen gelden en waar geen mens tegen op kan. Laatst gewijzigd door Duupje : 3 november 2010 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn atoomtheorie en tevens godsbewijs.
Citaat:
Citaat:
En deze is meer dan alle kracht van het hele heelal tezamen. |
||
![]() |
![]() |