![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat u duidelijk Mac haat, wil gewoon zeggen dat u de machine niet kent. Ik ken beide besturingssytemen. M'n eerste PC was een 20 mhz. bak. Groen scherm en dot matrix printertje. Ik zou liegen. M'n eerste computer was een Amiga. Die was TOEN al stukken sterker op grafisch gebied. Wees gerust. Heb genoeg bakken in elkaar gestoken om te weten waar ik over praat. De laatste was verleden jaar. En dat was dan ook de ALLERlaatste. En niet voor mezelf. Nooit komt hier nog Windows in huis. Bij de huisgenoten trouwens ook niet. 2 iMac's en 3 Macbook pro's. En dat sinds meer dan twee jaar. Je mag raden hoeveel vastlopers die al samen hebben gehad. Nul. Maar blijf rustig die miserie ophemelen. Als jij er gelukkig mee bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger Toshiba`s gerepareerd, Tecra series zijn zeker goed, ... maar prijzig. Heb een Siemens gehad, en dat was een goe machientje (heb er 2 versleten) Heb een HP 6530b voor de moment, zeker niet slecht, al heb ik daar vroeger minder goeie ervaringen mee gehad. Maar sinds ze Compaq hebben opgekocht is dat ongetwijfeld veranderd wanten die maakten de Armada en dat is zowat de beste portable waar ik ooit mee gewerkt heb. Heb een Acer Netbook, op zich een goed toestel (maar t scherm is gebroken) Heb een Acer 17 " die op 7 jarige leeftijd nog altijd werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij Dell (op de site) maar 1 jaar of grof bijbetalen. Eén Dell hier: altijd traag beest geweest, batterij naar de kloosterstraat na 2 jaar. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2010 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei....Dubbeldick is opeens stil.
Alweer een vastloper gehad ? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorgaans zuigt de koeling ook van een laptop,... als je hem meerdere uren gebruikt zorg dan dat de koeling optimaal is. (harde ondergrond, geen papier of andere spullen die koeling of airflow blokkeren... )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() je moet vooral een beetje sjans hebben met laptops
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(indien hem niet online kocht toch) Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2010 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Soms moet het dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U moet trouwens eens de moeite doen om een google te starten naar soft and OSX. U zal versteld staan. Laptops haten is inderdaad idioot. Gebruikers van een ander OS zo mogelijk idioter. Ik probeer een antwoord te geven op de vraag van de topicstarter. Ik gebruik hierbij mijn eigen ervaring en die van anderen. Het gaat mij niet om het bekende appeltje op het toestel. Wél om een stabiel OS. En dat kan je Windows nauwelijks noemen. Zelfs de zoveelste versie niet. (De vorige versie waar een paar van de vele bugs zijn gehaald ?) Maar ik wil niet alle slijk naar Microsoft werpen. Het zijn ook de bouwers van laptops (zelfs van bekende merken) die dikwijls in de fout gaan. Onzorgvuldig ontwerpen is één van de fouten. Zo had ik ooit een peperdure Asus die tot drie keer toe opnieuw naar de importeur ging omdat de flatcable, die het scherm met de computer verbond, na een poosje doorbrak. De batterijen zijn bij quasi alle merken te snel 'versleten'. Na twee jaar heb je dus een toestel dat je wel op je schoot kan houden ... zo lang er maar een stopcontact in de buurt is. Ik had er gewoon genoeg van en wou een machine waarop ik kon werken, in plaats van te herstellen. Dat vond ik, dankzij een bereidwillige vriend, die me zijn Macbook voor een paar dagen wou lenen. Die paar dagen waren genoeg om me te overtuigen. Ik stapte meteen over. En daar heb ik, na meer dan twee jaar, nog steeds geen spijt van. Sterker nog. Ik zal NOOIT meer op een MS machine werken. En dat doet trouwens geen enkele 'switcher'. Dat wil toch iets zeggen over de kwaliteit van de Mac ? En een Mac hoeft helemaal geen 2000 Euro te kosten. Een simpel bezoek aan de Apple website zou voldoende moeten zijn om niet met dat argument te hoeven schermen. Anderzijds : ik heb al véél meer dan dat bedrag uitgegeven aan MS machines waar ik na een paar maanden al dik spijt van had. U mag twijfelen aan het intellect van een Mac gebruiker. Maar telkens opnieuw geld uitgeven aan een OS waarvan het, na al die jaren, duidelijk is dat het niet deugd, is nu ook niet bepaald verstandig te noemen. Maar dat is ieders keuze. Indien u hiermee niet akkoord bent, kan u dat op een menselijke manier zeggen en dient u niet meteen te gaan beledigen. Daar dient dit forum niet voor... Laatst gewijzigd door hurricane : 9 november 2010 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat draait perfect en vlot voor eenvoudige toepassingen, zoals MS Office 2007, surfen en emailen. En dat voor een totaalprijs van een goede 400 Euro. Heb je bij Apple al een muis voor die prijs? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 9 november 2010 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() de beste laptop?
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand die zegt dat je persé een pro moet hebben, toch ?
http://www.apple.com/benl/why-mac/co...notebooks.html OSX is geënt op UNIX. Geen netwerkbeheerders op dat OS ? Vreemd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het trackpad op de Apple maakt een muis overbodig. ![]() |
|
![]() |
![]() |