![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=64 Citaat:
Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij zelf schrijft. |
||
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zegt natuurlijk meer over de kleinzielige driehoekjesklikkers dan over de banneling in kwestie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik weet ondertussen waarover het gaat van Circe zelf. Ze heeft zogezegd opgeroepen tot 'geweld', had jij haar dat ergens zien doen ... arti? Blijkbaar mogen er enkel nog zeemzoete driedubbel voorgekauwde tekstjes geproduceerd worden. Maar aan de commentaren zie je al hoezeer het gevorderd is dat je mensen (mohamedanen dus) moet RESPECTEREN OMWILLE VAN HUN GELOOF! Het wordt binnen 10 jaar dramatisch. Ik hoop dat je tegen die tijd geleerd hebt van 'eerbiedig' opzij in de goot te stappen als er een troep burka's komt aangewobbeld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 november 2010 om 16:05. |
||
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een linkje waar ze dat gedaan zou hebben?
Ik heb de betreffende post gevonden met de rode *knip*, daar stond dat ze "als protest zichzelf zou ontploffen in een moskeet, zónder schoenen, laat ze dan maar denken dat ik dement ben..." - of zoiets in die aard. Dat waren Hans Jansens woorden. Bovendien is zeggen dat je jezelf gaat opblazen geen 'aanzetten' of 'oproepen' tot geweld, toch? Ik spring in de put, jij springt me alvast niet achterna. ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of jij je beledigd voelde door haar zogezegde oproep tot geweld, is dat nu zo moeilijk?
Je bent al zo'n gevoelig zieltje, vooral als't om je troetsels gaat.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In welke draad was dit? |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zulke dhimmie-figuren, zelfhaters, multi- of interKul-adepten (of om 't even welke idiote naam men er aan wil geven, het blijft een flop) wens ik België uit te roepen tot 1ste ieslaamietiesch dhimmieland van Europa, het ging erom spannen, de UK en Zweden stonden nek aan nek, maar ik gun het jullie van harte, jullie verdienen het ruimschoots.
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zit in de gene van dit forum denk ik .....
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |