Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 10 november 2010, 09:43   #41
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
2
Qua niveau van de posts behoort ze volgens mij tot de top 3 van dit forum.
Pericles is offline  
Oud 10 november 2010, 10:07   #42
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozilla Bekijk bericht
beledigd voelen != beledigd zijn.
Wat een bullshit.
Zo is 't wel gemakkelijk, dus bij iedere keer iemand zich beledigd voelt heeft de ander beledigd.
Nogal kort door de bocht, nietwaar?
Sommige mensen zijn nu eenmaal (graag) snel beledigd.
plakker is offline  
Oud 10 november 2010, 10:56   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Beste moderatie,

Waarom werd Circe gebannen ? Toch niet enkel op basis van het numeriek aantal klachten, hoop ik. Kwaliteit is ook van belang.

Wat is de gewetenskwestie ?

Ik vrees dat het verkeerd is ervaren mondige controversiële leden te bannen.

Met vriendelijke groet.

Rudy
Het was slechts een kwestie van tijd. Net zoals bij flanelcondoom trouwens... Van die laatste betreur ik zijn voortijdig heengaan, van de eerstgenoemde allerminst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 10 november 2010, 14:07   #44
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het was slechts een kwestie van tijd. Net zoals bij flanelcondoom trouwens... Van die laatste betreur ik zijn voortijdig heengaan, van de eerstgenoemde allerminst.
Voor mij net omgekeerd dus. Dit forum interesseert me eigenlijk nog weinig.
longhorn is offline  
Oud 10 november 2010, 14:15   #45
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Dit forum interesseert me eigenlijk nog weinig.
Waarom ?
Rudy is offline  
Oud 10 november 2010, 14:28   #46
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Waarom ?
Noem het forummoeheid na 5 jaar aanwezigheid. Ook het verdwijnen van interessante forummers en het bannen van anderen is jammer.
longhorn is offline  
Oud 10 november 2010, 15:39   #47
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De bannelingen die amnestie gekregen hebben zijn opnieuw mogen beginnen met een schone lei, op die korte tijd dat ze terug zijn kunnen ze niet genoeg strafpunten verzameld hebben om permanent verbannen te zijn, wss is het maar voor een weekje.
Neen, geen schone lei.
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=64

Citaat:
Kwestie blijft; eens ze terug zijn zullen de trigger happy driehoekjesklikkers hun klikvinger al zodanig geoefend hebben om ze als de wiedeweerga terug verbannen te krijgen, want er zal altijd iemand zijn die zich alweer beledigd voelt, einde verhaal.

Tot de volgende algemene amnestie.
Jij bent er blijkbaar van overtuigd dat sommigen geen post kunnen schrijven zonder te vervallen in hun oeroude gewoontes; en op deze manier ban-punten blijven verzamelen.

Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij zelf schrijft.
artisjok is offline  
Oud 10 november 2010, 15:51   #48
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Jij bent er blijkbaar van overtuigd dat sommigen geen post kunnen schrijven zonder te vervallen in hun oeroude gewoontes; en op deze manier ban-punten blijven verzamelen.

Begrijpend lezen is natuurlijk ook een kunst. Sommige mensen zijn namelijk zo kleinzielig dat ze in zowat alles een persoonlijke belediging zien en daardoor een driehoekjesmanie ontwikkelen van zodra de persoon die ze niet echt kunnen hebben een reactie post. Klaarblijkelijk gaan sommige moderators daar in mee (waarschijnlijk om van het gezaag af te zijn).

Dit zegt natuurlijk meer over de kleinzielige driehoekjesklikkers dan over de banneling in kwestie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 10 november 2010, 15:57   #49
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, geen schone lei.

Voelde je je alweer beledigd arti?

Soit, ik weet ondertussen waarover het gaat van Circe zelf.

Ze heeft zogezegd opgeroepen tot 'geweld', had jij haar dat ergens zien doen ... arti?

Blijkbaar mogen er enkel nog zeemzoete driedubbel voorgekauwde tekstjes geproduceerd worden.
Maar aan de commentaren zie je al hoezeer het gevorderd is dat je mensen (mohamedanen dus) moet RESPECTEREN OMWILLE VAN HUN GELOOF! Het wordt binnen 10 jaar dramatisch. Ik hoop dat je tegen die tijd geleerd hebt van 'eerbiedig' opzij in de goot te stappen als er een troep burka's komt aangewobbeld.
SDX is offline  
Oud 10 november 2010, 15:58   #50
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Begrijpend lezen is natuurlijk ook een kunst. Sommige mensen zijn namelijk zo kleinzielig dat ze in zowat alles een persoonlijke belediging zien en daardoor een driehoekjesmanie ontwikkelen van zodra de persoon die ze niet echt kunnen hebben een reactie post. Klaarblijkelijk gaan sommige moderators daar in mee (waarschijnlijk om van het gezaag af te zijn).

Dit zegt natuurlijk meer over de kleinzielige driehoekjesklikkers dan over de banneling in kwestie.
2+!
SDX is offline  
Oud 10 november 2010, 16:05   #51
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, geen schone lei.

Lijkt dit op een aftasten van "hoever kan ik gaan voor ik geband word" of niet?:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
...
Ik heb nu nog wel een vraagje aan de mods: beginnen we nu terug met een maagdelijk strafblad? of blijft gelden dat iemand die hier al jaren post en bijgevolg al een veelvoud aan - ondertussen vervallen - strafpunten heeft kunnen oplopen, extra gestraft wordt met extra lange straftijden?

Bestaat er ergens een prijslijst van de straftijden? Ik lees in het reglement wel een prijslijst van strafpunten, maar niet hoelang die strafpunten blijven gelden. Vermits ik van plan ben een strategisch plan op te stellen lijkt die informatie me wel nuttig.

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 november 2010 om 16:05.
filosoof is offline  
Oud 10 november 2010, 16:10   #52
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ze heeft zogezegd opgeroepen tot 'geweld', had jij haar dat ergens zien doen ... arti?

Blijkbaar mogen er enkel nog zeemzoete driedubbel voorgekauwde tekstjes geproduceerd worden.
Maar aan de commentaren zie je al hoezeer het gevorderd is dat je mensen (mohamedanen dus) moet RESPECTEREN OMWILLE VAN HUN GELOOF! Het wordt binnen 10 jaar dramatisch. Ik hoop dat je tegen die tijd geleerd hebt van 'eerbiedig' opzij in de goot te stappen als er een troep burka's komt aangewobbeld.
Oproepen tot geweld is er uiteraard over. Of niet?
filosoof is offline  
Oud 10 november 2010, 16:14   #53
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat is het nu?
Belediging of oproep tot geweld?
artisjok is offline  
Oud 10 november 2010, 16:20   #54
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Oproepen tot geweld is er uiteraard over. Of niet?
Geef eens een linkje waar ze dat gedaan zou hebben?

Ik heb de betreffende post gevonden met de rode *knip*, daar stond dat ze "als protest zichzelf zou ontploffen in een moskeet, zónder schoenen, laat ze dan maar denken dat ik dement ben..." - of zoiets in die aard.

Dat waren Hans Jansens woorden.

Bovendien is zeggen dat je jezelf gaat opblazen geen 'aanzetten' of 'oproepen' tot geweld, toch?

Ik spring in de put, jij springt me alvast niet achterna.
SDX is offline  
Oud 10 november 2010, 16:22   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is het nu?
Belediging of oproep tot geweld?
Of jij je beledigd voelde door haar zogezegde oproep tot geweld, is dat nu zo moeilijk?

Je bent al zo'n gevoelig zieltje, vooral als't om je troetsels gaat.
SDX is offline  
Oud 10 november 2010, 16:31   #56
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef eens een linkje waar ze dat gedaan zou hebben?

Ik heb de betreffende post gevonden met de rode *knip*, daar stond dat ze "als protest zichzelf zou ontploffen in een moskeet, zónder schoenen, laat ze dan maar denken dat ik dement ben..." - of zoiets in die aard.

Dat waren Hans Jansens woorden.

Bovendien is zeggen dat je jezelf gaat opblazen geen 'aanzetten' of 'oproepen' tot geweld, toch?

Ik spring in de put, jij springt me alvast niet achterna.
Die post van haar heb ik niet gezien.
In welke draad was dit?
artisjok is offline  
Oud 10 november 2010, 17:13   #57
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die post van haar heb ik niet gezien.
In welke draad was dit?
Ontkurk de cava (als ge da moogt drinken tenminste) artisjokse, Circe is terug permanent verbannen, ik laat je nu je feestje bouwen en in je eigen sop gaarkoken, je blijft een taaie, smakeloze hap, klik maar!

Met zulke dhimmie-figuren, zelfhaters, multi- of interKul-adepten (of om 't even welke idiote naam men er aan wil geven, het blijft een flop) wens ik België uit te roepen tot 1ste ieslaamietiesch dhimmieland van Europa, het ging erom spannen, de UK en Zweden stonden nek aan nek, maar ik gun het jullie van harte, jullie verdienen het ruimschoots.
SDX is offline  
Oud 10 november 2010, 17:33   #58
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ontkurk de cava (als ge da moogt drinken tenminste) artisjokse, Circe is terug permanent verbannen, ik laat je nu je feestje bouwen en in je eigen sop gaarkoken, je blijft een taaie, smakeloze hap, klik maar!

Met zulke dhimmie-figuren, zelfhaters, multi- of interKul-adepten (of om 't even welke idiote naam men er aan wil geven, het blijft een flop) wens ik België uit te roepen tot 1ste ieslaamietiesch dhimmieland van Europa, het ging erom spannen, de UK en Zweden stonden nek aan nek, maar ik gun het jullie van harte, jullie verdienen het ruimschoots.
Artisjok en de rest van haar ambtenarenmaffia verdienen het niet op dit forum te blijven. De irritatie die zij bij anderen teweeg heeft gebracht, is slechts een schijn bij het sarcasme van Circe. En geen enkele ''wie, wat, waar, hoe''-ontkenning van deze giftige groente kan iets aan dat vaststaande feit veranderen.
liberalist_NL is offline  
Oud 10 november 2010, 17:40   #59
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Artisjok en de rest van haar ambtenarenmaffia verdienen het niet op dit forum te blijven. De irritatie die zij bij anderen teweeg heeft gebracht, is slechts een schijn bij het sarcasme van Circe. En geen enkele ''wie, wat, waar, hoe''-ontkenning van deze giftige groente kan iets aan dat vaststaande feit veranderen.
Ach mijn beste,links sarcasme blijft ok op dit forum,daarentegen rechts?
zit in de gene van dit forum denk ik .....
Oud 10 november 2010, 17:41   #60
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

hoezo permanent ?
Anna List is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be