![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Inburgerinscursus | |||
Verwerpelijk idee! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Optioneel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Verplichten! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Verplichten en een verplicht examen laten afleggen! |
![]() ![]() ![]() |
15 | 62,50% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop [size=1]al vrees ik er voor[/size] dat niemand dit idee ook maar voor een gram serieus heeft genomen?!
We kennen allen het boek/toneelstuk 'De Golf' wel? Best griezelig eigenlijk! Aanleiding voor deze, louter ludiek bedoelde topic, was Brabo
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||