![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]()
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij bent gewoon een seutje.
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kzie net dat daar een foutje in geslopen is.
Het moest wel degelijk zijn: 'Zelfs mij lukt dat!' (om er geen te halen) |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Yeahbaby ligt er weer uit zie ik..
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 13 januari 2011 om 16:52. |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik krijg van Arbiter 8 strafpunten vanwege het aanhalen van een krantenartikel. Dit is blijkbaar racisme. Goed, er stond een scherp zinnetje in, maar om dat nu racisme te noemen.
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft nog veel te lang geduurd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wordt de berisping van Flanelcondoom nu ook in het team van moderatoren geëvalueerd? Bij voorbaat dank om dit zo zorgvuldig mogelijk te doen. Met vriendelijke groeten. |
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Deze evaluatie heeft reeds plaatsgevonden. Graag verwijs ik u naar de mededeling van mijn collega: Citaat:
Laatst gewijzigd door Arbiter : 10 februari 2011 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Flanel verdiende het voordeel van de twijfel net zoals anderen op dit forum hebben gekregen..., met alle respect voor de moderatie dit foute oordeel kan volgens mij niet zorgvuldig gedaan zijn.
Mvg Wisord |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterk... Mocht iemand zich nog afvragen waarom de kwaliteit van dit forum zienderogen achteruit gaat... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2011 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bovendien is het blijkbaar de gewoonte tegenwoordig dat bepaalde moderatoren tientallen posts zonder een enkele overtreding van het forumreglement verwijderen.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Global Moderator
|
![]() Neen, een bedreiging IS een overtreding van het forumreglement. Dat die ban nu permanent is, heeft enkel el alleen te maken met het feit dat hij daarvoor al zoveel banpunten had verzameld. Wij geven banpunten, geen bans. Dat doet het systeem automatisch bij het overschrijden van een bepaald aantal banpunten (10 = een week, 15 = een maand en 20 is permanent).
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bon, wie een hond wil slaan, vindt licht een stok, nietwaar? Ik neem aan dat Flanelcondoom al te lang een doorn in het oog was.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() wat is een fysieke bedreiging op een internetforum, Raf ?
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet je aan de moderatie vragen, Anna.
![]() |
![]() |
#59 |
Global Moderator
|
![]() Dat gebeurt enkel bij overtredingen en reacties daarop en bij geruzie. En de berichten van dubbelnicks van hardleerse bannelingen worden ook verwijderd.
|
![]() |
![]() |
#60 |
Global Moderator
|
![]() |
![]() |